T
Gast
(Gelöschter Account)
Mei Busal
Eigentlich müsste ich eins bekommen weil I da aufgeräumt habso a Bussal nimm i a
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Mei Busal
Eigentlich müsste ich eins bekommen weil I da aufgeräumt habso a Bussal nimm i a
oa irgendwer muass des ja mochn und übers Honorar muass ma imma vorher diskutiern nochdem DU da UR VIEL in den Schuppen rübergräumt hast, muasst jetz scho a Bussl oder zwoa, oder drei, oder vier ... - ach lass ma das her mit de BussalEigentlich müsste ich eins bekommen weil I da aufgeräumt hab
Khert jo vül mehe gebuseltEigentlich müsste ich eins bekommen weil I da aufgeräumt hab
Jo weil du mir zahn geholfen hastoa irgendwer muass des ja mochn und übers Honorar muass ma imma vorher diskutiern nochdem DU da UR VIEL in den Schuppen rübergräumt hast, muasst jetz scho a Bussl oder zwoa, oder drei, oder vier ... - ach lass ma das her mit de Bussal
i geh mal in den Keller im Schuppen meine neuen Sachen sortiern
dafür kriegst an Anton und aJo weil du mir zahn geholfen hast
Buselt oder busslt?Khert jo vül mehe gebuselt
A Anton Dankedafür kriegst an Anton und a
und wann i scho dabei bin, gibts glei no a
fürn ausgräumtn Mitglied #553311
immer gerne, für die SchuppenchefinA Anton Danke
..einen bösen machen für die hochdeutsch nigl... ...so ane schoittl...Boseln is holt, wenn man was macht das man nit darf .... boseln holt ...
Bumsln?Buselt oder busslt?
Blödeste Ausdruck den i gehört habBumsln?
...dann kennst "ratzln " auch nit ..Blödeste Ausdruck den i gehört hab
Natürlich nicht...dann kennst "ratzln " auch nit ..
...das gleiche wie mausn nur mit längere schwänze....Natürlich nicht
Katzln klingt a bled...das gleiche wie mausn nur mit längere schwänze....
Kratzln ...Katzln klingt a bled
HE.... war nur a dezente ÜberleitungBlödeste Ausdruck den i gehört hab
CHEFDe einzige richtige Buffbar..
Mit dem Hausmaskottchen @Mitglied #553311
So heißt das Vieh?CHEF
sO viel Zeit muss sein.