- Reaktionen
- 19.189
- Checks
- 9
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Mir egal wie du deinen Arsch nennst.
A Arschfick Bude?
@Mitglied #558314 da will wer Titten..
da steppt ja wieder der Bär wer hat Igors Bude aus dem Tiefschlaf geholt? und warum war die Putze noch nicht da?...für den schmarn bin i ned zuständig
Zuallererst brauch ma thekenschlampn
Wahrscheinlich gamprigdafia hat si oba glei amoi des klane @Mitglied #582505chen eher unfreiwillig freiwillig anboten - die is jo völlig grund- und ziellos ois erste wieda do eina g'schneibt
Wahrscheinlich gamprig
Wos waßt du schon wieder wos i wiedernit wass...des warat oba mehra a Grund daß ma dera Hüttn fernbleibt - und zwar am besten ganz weit
Zuallererst brauch ma thekenschlampn
Ich bin der anstands wauwauBitte gerne,du hast dich gerade freiwillig gemeldet.
Der war gutIch bin der anstands wauwau
Der war gut
A schaß bist..Ich bin der anstands wauwau
Verräterdafia hat si oba glei amoi des klane @Mitglied #582505chen eher unfreiwillig freiwillig anboten - die is jo völlig grund- und ziellos ois erste wieda do eina g'schneibt
De @Mitglied #558314 worsda steppt ja wieder der Bär wer hat Igors Bude aus dem Tiefschlaf geholt? und warum war die Putze noch nicht da?
A Na gibt's eh nie was Orsch betrifftMir egal wie du deinen Arsch nennst.
Aber es war ka "Na". Also alles perfekt
Einspruch! weil des @Mitglied #505578 is echt KA Schas!
Schasskapplmuster?A schaß bist..
Du bist Deko
blede Gschicht - oba i würd sogn, dann muass @Mitglied #558314 a durchfegn und schaun, dass ois blitzt