- Reaktionen
- 38.520
- Checks
- 14
stimmt, die Sicht ist trotz Bewölkung recht gutWanderwetter![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
stimmt, die Sicht ist trotz Bewölkung recht gutWanderwetter![]()
Hab ma scho a schöne Tour ausgsuchtstimmt, die Sicht ist trotz Bewölkung recht gut![]()
und, ......... wo gehts hin?Hab ma scho a schöne Tour ausgsucht![]()
Der Ödensee is ja net recht groß, drum geh i vo Bad Aussee scho weg, des san 2h, dort die Runde is ca 45 Min, baden und dann entweder zu Fuß retour oder mitn Zugund, ......... wo gehts hin?
dann könnt ma uns ja bei einem Einkehrschwung zammensetzenDer Ödensee is ja net recht groß, drum geh i vo Bad Aussee scho weg, des san 2h, dort die Runde is ca 45 Min, baden und dann entweder zu Fuß retour oder mitn Zug
Gern, wenns bei dir zeitlich passt..dann könnt ma uns ja bei einem Einkehrschwung zammensetzen![]()
unman See gehts sichaGern, wenns bei dir zeitlich passt..
kannst a a Stückerl mitgeh![]()
Super! Gfreit miunman See gehts sicha![]()
ganz meiner einerSuper! Gfreit mi![]()
Is der FKK oder textil? Do hob i nix gfundnganz meiner einer![]()
Mit a bisserl Marmelade is der Sauerrahm besser als jeder Obstgartenaja.... und Sauerrahm esse ich urgern
Lasagne vom TochterkindWas gibt's heute zum Essen bei euch?
was ich weiß textil, am Grundlsee solls FKK-Möglichkeit gebenIs der FKK oder textil? Do hob i nix gfundn![]()
Zumittag nur a kalte Jause und am Abend höchstwahrscheinlich ein Backhenderl.Was gibt's heute zum Essen bei euch?
Muss i ma anschauenwas ich weiß textil, am Grundlsee solls FKK-Möglichkeit geben![]()
EISWas gibt's heute zum Essen bei euch?
wennst des zu dir nimmst, kumm i ma di anschaun
Ko ma des a umdrahn?