- Reaktionen
- 241.605
- Checks
- 41
Na wast eh mit dem Alter merkt man sich nimma ois...Du waßt noch 1 1/2 nimma wos D' g'schriebn host![]()
![]()
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na wast eh mit dem Alter merkt man sich nimma ois...Du waßt noch 1 1/2 nimma wos D' g'schriebn host![]()
![]()
![]()
Wieso host ma jetzt g'schriebnNa wast eh mit dem Alter merkt man sich nimma ois...
Da kannst ja das Leben genießenDa Klane Mützlt grad, i hab a kan Hunger momentan
Um einen BrennholzlieferantJetzt stellt sich die Frage....um was is gegangen?
Danke - werd ich machen.Wünsche euch auch allen ein gutes und schönes neues Jahr...passt auf euch auf!
Dankeschön. Wünsche ich dir auchWünsche euch auch allen ein gutes und schönes neues Jahr...passt auf euch auf!
ned gaunzNa da steppt der Bär heit wieder
Seits schon nüchtern![]()
Ja ja, vor lauter steppen ka Zeit zum SchreibenNa da steppt der Bär heit wieder
Wenn eines reicht wird es eh ned so tragisch..Mit an ochtl seelisch auf morgen vorbereiten![]()
Fost.Na da steppt der Bär heit wieder
I tua mi ohne Ochtl vorbereiten.Mit an ochtl seelisch auf morgen vorbereiten![]()
normalerweise jo. a hoibe stund und €38 woars bei mein dirndl vorige wochnI tua mi ohne Ochtl vorbereiten.
Bin a bisserl unruhig...... weil i ned weiß, ob i morgn in die Firma komm mit mein Auto.
Hob nämlich an Schraubn im Reifn steckn und mei Werkstatt is no im Urlaub.
Jetzt frog i obs ma de Werkstatt im Ort machen kann.
normalerweise jo. a hoibe stund und €38 woars bei mein dirndl vorige wochn![]()
Du losst a nix aus…… fast wie iI tua mi ohne Ochtl vorbereiten.
Bin a bisserl unruhig...... weil i ned weiß, ob i morgn in die Firma komm mit mein Auto.
Hob nämlich an Schraubn im Reifn steckn und mei Werkstatt is no im Urlaub.
Jetzt frog i obs ma de Werkstatt im Ort machen kann.
Jo wos soi i mochn?Du losst a nix aus…… fast wie i![]()
Hab mich am 30. im Lager anghaut und mir ist eine Ader platzt am Fuss schau aus wie misshandeltJo wos soi i mochn?
Is dir leicht a scho wieder wos passiert?
Aber es gibt auch was positives zu berichten.
Seit i seit gestern mei Aua immer warm halte.....sind die Schmerzen immer leichter geworden..... heute fast ganz weg.
I bin so happy.![]()