- Reaktionen
- 14.905
- Checks
- 15
Es wa ums Liad ganga.... oba wurscht.Nauja.. De Kim Basinger is eh ka Belastung fias Aug..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Es wa ums Liad ganga.... oba wurscht.Nauja.. De Kim Basinger is eh ka Belastung fias Aug..
Ich wünsche Dir ebenfalls einen schönen AbendSchönen Abend wünsch ich euch.![]()
Grüße dich, bin daheim und is a fad.![]()
Oiso mir is a nur in da Arbeit fadich winke auch mal zu, a bissi fad ist mir auch grad
Hahaha...... i a ned.Schwitzad werd i in da Hockn nie![]()
Dankeschön.Ich wünsche Dir ebenfalls einen schönen Abend![]()
Im Summa host owa wos aundas behauptetSchwitzad werd i in da Hockn nie![]()
Jo@Mitglied #612203..... bist eh guad zaus kumma?
Na geh..... wie lang hast auf die nächste warten müssen?Jo
Mia is zwoa de Bim vor da Nos'n wegg'foahrn, oba is dann mit U4 und U1 trotzdem flott gangen
Du a?
Goa net, de U-bahnen san beide glei kumma, wie i am Bahnsteig unten warNa geh..... wie lang hast auf die nächste warten müssen?
FeinJa..... Ja..... is schnell gegangen war in 40 Minuten zaus.
He super.Goa net, de U-bahnen san beide glei kumma, wie i am Bahnsteig unten war
Hab in der "Wegfinder" App nachg'schaut, drum U1 g'nommen, weil bei da U2 hätt i lang warten müssen...
Is super, wenn ma mit Öffi unterwegs is ... alles drin Zug, Bus, Bim ... regional in der Stadt und überregionalHe super.
"Wegfinder App"..... was alles gibt.![]()
jp... die is supa, benutz i ah öfter.Ich will mir die auch runterladen..... ist das die Zweite? Anhang anzeigen 12284228
jaIch will mir die auch runterladen..... ist das die Zweite? Anhang anzeigen 12284228
jp... die is supa, benutz i ah öfter.![]()
Danke.
Schlaf gut.Gute Nacht![]()