- Reaktionen
- 16.343
Na daun geht'sZum Glück grod g'legn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na daun geht'sZum Glück grod g'legn
Oida .... Alle im schwarzen Gruftioutfit. Ich bin der einzige mit einem weissen T-ShirtNa dann, bis zum nächsten mal
Wieso sollte uns das Bild nicht gefallen??
Mir is des mal im U4 passiert mit an freund...weißes hemd alle anderen schwarz....jup...Oida .... Alle im schwarzen Gruftioutfit. Ich bin der einzige mit einem weissen T-Shirt
Bin froh, dass ma grod nur da klana Handybüdschirm zur Verfügung steht, am PC warad's g'scheit g'fährlich g'wesnNa daun geht's
I sitz grad am lapi, hab des bild a nur am hdy bildschirm angeschautBin froh, dass ma grod nur da klana Handybüdschirm zur Verfügung steht, am PC warad's g'scheit g'fährlich g'wesn
Sicherheit kummt z'erschtI sitz grad am lapi, hab des bild a nur am hdy bildschirm angeschaut
mia a - foischer ThemenabendMir is des mal im U4 passiert mit an freund...weißes hemd alle anderen schwarz....jup...
Sehr schön
Da griagt der @Mitglied #705964 a Schnappatmung wieder
Jetzt bekommt @Mitglied #705964 Schnappatmung
Und zwar sogar live und in Farbe ..Der kennt die schon
Hemd hab ich in der Arbeit lassen aber trotzdem bin ich optisch schwer fehlplatziertMir is des mal im U4 passiert mit an freund...weißes hemd alle anderen schwarz....jup...
Woitst daunn ham noch Fürstenfeldmia a - foischer Themenabend
Schwimm ned zu weit ausse...
Hot eh Signal-Bojen dabeiSchwimm ned zu weit ausse...
Sehr fein und erotisch, meinetwegen darfst Du gerne öfter den Jacky gewinnen.
na wieso? mit da Steiermoak hob i ned so vü am HuatWoitst daunn ham noch Fürstenfeld
Owa es wird scho finster und blinken tans do ned...Hot eh Signal-Bojen dabei
Muaßt nua a bissl am Knopfal drahn, daun werdns scho leichtenOwa es wird scho finster und blinken tans do ned...
Spontanbesuch...u dann war Addicted to Rockmia a - foischer Themenabend
Weng de STS warad's g'wesnna wieso? mit da Steiermoak hob i ned so vü am Huat
woa domois owa trotzdem a leiwaunde Nocht - mia hom glei di Mädels im Gruftioutfit aunbrotn
i muass owa festhoitn des woa ungefähr im Joah 1992 - do hob i in da nähe vom U4 gwohntna wieso? mit da Steiermoak hob i ned so vü am Huat
woa domois owa trotzdem a leiwaunde Nocht - mia hom glei di Mädels im Gruftioutfit aunbrotn