- Reaktionen
- 13.352
- Checks
- 5
Ich zomme nicht i schau des glei am Computer anNa da bin ich wohl die dritte im Bunde wo zoomt
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ich zomme nicht i schau des glei am Computer anNa da bin ich wohl die dritte im Bunde wo zoomt
Des is woahscheinli ned des und ned des!Ein netter Herr der ned so knausert mit Fotos
bei eam wohl scho...Bei dir oder bei erm?
Du bist ja nur neidischDes is woahscheinli ned des und ned des!
Du bist ja nur neidisch
Na dann wollen wir von dir auch so ein schönes Foto sehen
Bei an Büdl kaunst fü tricksn!Na dann wollen wir von dir auch so ein schönes Foto sehen
Ahnungsloser.Des is woahscheinli ned des und ned des!
Ach, bin auch eine Wiederholungstäterin. Schlimm?Nau do schau her..... wem haum a denn do wieder im EF?
Du wasst scho nu das mir uns kennenBei an Büdl kaunst fü tricksn!
Des is in Natura fü klassa!
Jo eh!Du wasst scho nu das mir uns kennen
Loss uns des beurteilen.Bei an Büdl kaunst fü tricksn!
Des is in Natura fü klassa!
Und was gehen wir heute noch an??
Du traust di jo ned!Loss uns des beurteilen.
Nein..... ist überhaupt nicht schlimm.Ach, bin auch eine Wiederholungstäterin. Schlimm?
Oiso i bestätige der Koda ist jung,sportlich,dynamisch, attraktiv und äußerst charmantJo eh!
Sog jetzt jo nix foisches !!!
ich denk, sowas gönne ich mir dann in meiner Mini-AuszeitBin grad durchmassiert wordn
Bledsinn...... i bin auf vü Stammis...... des derfst du jo ned.Du traust di jo ned!
Du kennst einen anderen Koda ois ijung,sportlich,dynamisch, attraktiv und äußerst charmant