- Reaktionen
- 53.228
- Checks
- 46
Oje, gute BesserungI geh jetzt amoi schaun..... ob i in mein Nachtkasterl an Nosnspray hob.
Ohren und Nase sind schon zu.
Musst in die warme Badewanne
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Oje, gute BesserungI geh jetzt amoi schaun..... ob i in mein Nachtkasterl an Nosnspray hob.
Ohren und Nase sind schon zu.
... moi schaun, ob und wos ma dazua fia de STP-Stammis ois eifoidt... bei uns geilen Stammischlampn...
Vadaummt, und i in OÖ@Mitglied #493785 am Freitag schmus i di nieder
... wen Tätstn do olla dazuzöihn??..bei uns geilen Stammischlampn...
Bin i froh das ich auf kann Stammi fahr sunst wäre ich auch dabei... wen Tätstn do olla dazuzöihn??
@Mitglied #560605
@Mitglied #171262
@Mitglied #695416
@Mitglied #478451
@Mitglied #485818
@Mitglied #244842
@Mitglied #643922
wen nu?
Na klarBin i froh das ich auf kann Stammi fahr sunst wäre ich auch dabei
Meine Zeit is jz a vorbeiBin i froh das ich auf kann Stammi fahr sunst wäre ich auch dabei
Schnittchen war's nicht. Wir haben auch geknuddelt, hab keinen SchnupfenOiso iiiii sogs glei......
Na dann wird's owa ZeitBin i froh das ich auf kann Stammi fahr sunst wäre ich auch dabei
Was denkst du von mirNa klar
Du glaubst ich denke?!!Was denkst du von mir
Wos is des fia a leere Drohung, haaaMeine Zeit is jz a vorbei
Tatsache.Wos is des fia a leere Drohung, haaa
Irgendwie is immer was anderes wenn ein Stammi isNa dann wird's owa Zeit
Alles GuteGlück g'habt, ham mi grad angrufen, kann jetzt schon zum MRT kommen
Versteh' ichIrgendwie is immer was anderes wenn ein Stammi is
Und jetzt kommt mir nu a wichtiger Mann dazwischen der Vorrang hat gegenüber allen
geh... dea woar jo eh letztens wieda amoi am Spaufakl-Stammi ... dea wiard di jetz öftas amoi mitzahnIrgendwie is immer was anderes wenn ein Stammi is
Und jetzt kommt mir nu a wichtiger Mann dazwischen der Vorrang hat gegenüber allen