- Reaktionen
- 10.179
- Checks
- 23
Nennt man das dann auch baden?Du brauchst die richtige Begleitung
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nennt man das dann auch baden?Du brauchst die richtige Begleitung
Ich nehms eh nicht ernst.nau, jz oba
ihr werdet ja immer fordernder
Du bist wirklich ned des wiffaste Fadl vom Wurf
Gaaaaaaaaanz kalt.
jo eh ... do gfreit ma si, dass @Mitglied #709564 wieda amoi an Mau fias gfundn hod, und daunn lossts mi deppat sterbnEr darot des nie
Wenn es in der Badewanne isNennt man das dann auch baden?
Der hod ka Zeit..... er muas a Schwammerlsoß kochn.@Mitglied #456711 i brauchert morgen an Köllersklaven
De kann er mitnehma wir san eh vüh Leut morgenDer hod ka Zeit..... er muas a Schwammerlsoß kochn.
Schau, dass du wieder auf den Damm kommst, gib der Erkältung keinen ChanceI geh jetzt amoi schaun..... ob i in mein Nachtkasterl an Nosnspray hob.
Ohren und Nase sind schon zu.
Du wüst das dort Depp steht, hää?!!Depp.
Und denk endlich amoi über an Untertitel noch. Sogor da @Mitglied #511891 hod scho an.
SichaNennt man das dann auch baden?
Nicht jeder User, der noch nie beim STP-Stammi war, muss unbedingt ich sein, es gibt da andere auch noch.... ok... oiso is da @Mitglied #125890 scho wieda zu umtriebig ....
An mir auch. Und wir haben was gemeinsam, wir sind beide von @Mitglied #257177 herzitiert worden. Und noch dazu aus dem selben Grund, weil er glaubt, dass wir geil sind.wasn des jetzt wieder für a Thread? Der is ja völlig an mir vorüber gegangen
kum.. hui das ob! owa schnö!
Den erätst du nicht da er nicht im Forum istjo eh ... do gfreit ma si, dass @Mitglied #709564 wieda amoi an Mau fias gfundn hod, und daunn lossts mi deppat sterbn
Jetzt host di jo verrodn.@Mitglied #493785 i glaub schön langsam schoit as
na dann darf er ja eh nicht zum Stammi kommenDen erätst du nicht da er nicht im Forum ist
Mir egal i gfei mi anfoch so das endlich wieder was positives in mei Leben kommtJetzt host di jo verrodn.
Sag ich ja des is nix für ihnna dann darf er ja eh nicht zum Stammi kommen
Nennt man das dann auch baden?
Dafür müsst die Badewanne sehr sehr groß sein...... damit des a geile Gschicht wird.Wenn es in der Badewanne is
I kenn mi zwar a ned aus, aber ich freu mich!Mir egal i gfei mi anfoch so das endlich wieder was positives in mei Leben kommt