- Reaktionen
- 17.620
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Was dennHeast !
Lausmensch
Jetzt erstOMG jetzt is a unter die Chemie,... ähhh Giftmischa gaunga...
Für's spün sicher ned schlechtNa. Alles gut. Jetzt nur noch fertig auskurieren und das geht zu Hause auch gut. Und dann bekomm ich endlich wieder Luft durch die Nase. Darauf freu i mi.
Host a gern a weng mehr am Tölla, ha??An de is owa ned vüh drann
Sicha ..Jo dir a! Host eh brav gsport?
Brav! Kriagst a Sumsi- Dosn zan einischmeissn!Sicha ..
Mecht da nur sagen...de ham heit a gaaaunz a feines Kuchenbuffet in da Bank...Brav! Keiagst a Sumsi- Dosn zan einischmeissn!
Geil! Bi scho untawegs....Mecht da nur sagen...de ham heit a gaaaunz a feines Kuchenbuffet in da Bank...
Isst du de Kinder, die brav gespart haben, den Kuchen wegMecht da nur sagen...de ham heit a gaaaunz a feines Kuchenbuffet in da Bank...
Ich weiß nicht ob du zu Osteopathen gehen willst, die dich einrenken. Ich ruf normal so wem gleich anFrage an die Allgemeinheit:
Wenn ihr euch beim schlafen den Hals verdreht, lasst ihr euch eine Spritze geben, oder arbeitet ihr lieber mit Halskrause?
Des is eh fia Papas gedacht...Isst du de Kinder, die brav gespart haben, den Kuchen weg
Sicha! A laungsaume Sau, kummt ned zan woarmen Dreck!Isst du de Kinder, die brav gespart haben, den Kuchen weg
Und was is mit de MamasDes is eh fia Papas gedacht...
I Gang zum Arzt und dann in Krankenstand...Frage an die Allgemeinheit:
Wenn ihr euch beim schlafen den Hals verdreht, lasst ihr euch eine Spritze geben, oder arbeitet ihr lieber mit Halskrause?
De bleim meistens eh daham...Und was is mit de Mamas
De kriagn an Lutscha!Und was is mit de Mamas
Schau ned so @Mitglied #370321 ...De bleim meistens eh daham...