- Reaktionen
- 3.698
- Checks
- 1
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Machst jetzt auf Kater
Miauuu!Machst jetzt auf Kater
Geh ins Eckerl, dich schämenI hobs aufgeben zum Nachlesen! Man verzeihe mir diesen Faupax!
SchmusenMachst jetzt auf Kater
Wo is der üwahaupt?Machst jetzt auf Kater
Bin eh scho gaunz gschamig...Geh ins Eckerl, dich schämen
Da wär ich fast rein gefallen, hatte gar net aufgepasstSchmusen
Na, is für mich selber, dass i ned wieda einefoi und Eich bildlich belästigen muaß
Des hod mei Hotelfrühstück ned boten@Mitglied #612203 hab's mir gerade wieder selber gemacht, mit extra viel Eiweiß
Ma fies, is scho was gutes mit weißem Gatsch und Obst dazu und Kokosflocken @Mitglied #125890Des hod mei Hotelfrühstück ned boten
Xund! Bsunders da weisse Gatsch!Ma fies, is scho was gutes mit weißem Gatsch und Obst dazu und Kokosflocken @Mitglied #125890
Ja der heutige weiße Gatsch hat 35 g Eiweiß drin, da ka a Mann net mithaltenXund! Bsunders da weisse Gatsch!
Zeig@Mitglied #612203 hab's mir gerade wieder selber gemacht, mit extra viel Eiweiß
Glaubst?Ja der heutige weiße Gatsch hat 35 g Eiweiß drin, da ka a Mann net mithalten
Falsches HotelDes hod mei Hotelfrühstück ned boten
Schaut aus wia a Nitsch!Schaut net guat aus, is aber guat Anhang anzeigen 12989257
Hob's hoid länger ois a Stund benötigtFalsches Hotel
Schaut net guat aus, is aber guat Anhang anzeigen 12989257