- Reaktionen
- 51.144
- Checks
- 46
Daanke
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Daanke
Schleimer... So geht des...Alles gute nachträglich zum 29ten Geb
Ah 49??Daungsche
Den letzten 4er angrissn
Da i autofahren darf/muss..wirds a johannesbeer pago gspritzt auf an halbenMa danke , was trinkst denn des nöchste moi
Passt, moch maDa i autofahren darf/muss..wirds a johannesbeer pago gspritzt auf an halben
Schleimer... So geht des...
Ah 49??
Merkt ma da ned au....
Oiso dasst nu so jung bist ..
Heeee!!!!I woas jo vo wem's kimmt
Heeee!!!!
Sei ned so frech ...
@Mitglied #680766 von mir auch alles Gute
wennst in Wels bisd hol i di abBoah, jetzt hatte ich grad die volle Panik. Vor lauter Forum hab i ned aufpasst wie weit der Zug scho gfahrn is. Und hab dacht i bin scho vü zweit
Aber Google Maps hat ma gsagt passt ehBoah, jetzt hatte ich grad die volle Panik. Vor lauter Forum hab i ned aufpasst wie weit der Zug scho gfahrn is. Und hab dacht i bin scho vü zweit
Danke du bist so nett!wennst in Wels bisd hol i di ab
Bist da sicha??Leider sitzt ich in die andre Richtung
Wie war des no mim multitasking beim autofahren bei mir? Im zug is des leichterBoah, jetzt hatte ich grad die volle Panik. Vor lauter Forum hab i ned aufpasst wie weit der Zug scho gfahrn is. Und hab dacht i bin scho vü zweit
Leichter vielleicht. Aber mit Ö3 im Ohr und einer Strecke die man auswendig und gleichzeitig gar nicht kennt weil man jeden Tag fährt....da kann man oft gar nicht sagen wo man ist.Wie war des no mim multitasking beim autofahren bei mir? Im zug is des leichter
Lt. Maps schoBist da sicha??