- Reaktionen
- 51.444
- Checks
- 46
Derf i's bitte haben
Ja wenn er so guade Sochn anpreist
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Derf i's bitte haben
Es gibt ein paar wenige Aspekte der kalten Jahreszeit die ich mag ...Sind eingepackt, ist kalt
Ois wos recht is. Entweda is da Kopf zwischn di Fiaß. Oda ned. Und waun ned daun tuat si ned vü .Was is mit multitasking
I wollt scho schreiben, i schicks da a gleiDerf i's bitte haben
I wollt scho schreiben, i schicks da a glei
I habs scho gespürt das da glei so a markierung kommt
Kennst deine Frauen halt schon .I wollt scho schreiben, i schicks da a glei
I habs scho gespürt das da glei so a markierung kommt
I muss no 7kg vanillekipferlteig verarbeiten...hab nur grad kan bockJa wenn er so guade Sochn anpreist
Danke schön, dass du heute was machst, dass ich nicht mag, hab eh NullerIch hab auch gewählt.
Mach ein Blunzengröstl heute...war eine schwierige Entscheidung...
Du schonWas is mit multitasking
Ist ja auch keine Ausrede ....Des güt ois Ausred ned!
Keiner Geburtstag in da Arbeit oder hast freiWas gibt’s heute zum Essen? Hob ka Idee?
I hätt no an pizzateig...bin aber am überlegen ob i erm ned einfrieren soll...Was gibt’s heute zum Essen? Hob ka Idee?
Ich arbeite erst ab 14:00 , hob vorher a an HungerKeiner Geburtstag in da Arbeit oder hast frei
Ka Schnitterl zur Hand zum VernaschenIch arbeite erst ab 14:00 , hob vorher a an Hunger
Das gelangt ja nicht in den MagenKa Schnitterl zur Hand zum Vernaschen
Na beim @Mitglied #456711 net, aber stillt vielleicht den Hunger bis er in da Arbeit was zum Essen kriegtDas gelangt ja nicht in den Magen