- Reaktionen
- 70.929
- Checks
- 13
I hob des goar ned glesn.Dann erklärst ma bitte wie das gehen soll:
Anhang anzeigen 13003232
Entweder bin ich beschäftigt oder ich schaue. Beides geht nicht!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I hob des goar ned glesn.Dann erklärst ma bitte wie das gehen soll:
Anhang anzeigen 13003232
Entweder bin ich beschäftigt oder ich schaue. Beides geht nicht!
Ich lass a viele Tabs zum später lesen offen und mach das dann nieI hob des goar ned glesn.
Dann hab ich wenigstens dir eine Freude gemachtEs gibt ein paar wenige Aspekte der kalten Jahreszeit die ich mag ...
So viel zum Thema weibl. MultitaskingBeides geht nicht!
AssoooDann hab ich wenigstens dir eine Freude gemacht
Was gibt’s heute zum Essen? Hob ka Idee?
Bei mir gibt's KrautfleckerlWas gibt’s heute zum Essen? Hob ka Idee?
Ah ........ Nachhilfe oder Auffrischung?Ois wos recht is. Entweda is da Kopf zwischn di Fiaß. Oda ned. Und waun ned daun tuat si ned vü .
Und Multidingsbums hot ma do jo sowieso. Orbeiten jo eh Händ und Mund
I mog des eh, waun si a Frau ois glei in den Mund steckt. Va "Schuld" darat i do goar ned redn.Danke schön, dass du heute was machst, dass ich nicht mag, hab eh Nuller
ah wenn ich ma versehentlich ... in den Mund gesteckt hab, @Mitglied #125890 is schuld
Ich lass a viele Tabs zum später lesen offen und mach das dann nie
Passend zum Tittwoch
Ja. Unabsichtlich in den Mund gesteckt...sowas passiert... ....unvorstellbarDanke schön, dass du heute was machst, dass ich nicht mag, hab eh Nuller
ah wenn ich ma versehentlich heute beim Telefonieren a Traube in den Mund gesteckt hab, @Mitglied #125890 is schuld
Noch nicht...Dann hab ich wenigstens dir eine Freude gemacht
Ja kommt schon hin und wieder mal vor.....Ja. Unabsichtlich in den Mund gesteckt...sowas passiert... ....unvorstellbar
Nau daun!Ist ja auch keine Ausrede ....
Ghert ois dir!Brokkolicremesuppe und Semmelschmarrn mit Kompott
Bei 69 in d'Augn schaun is oba wirklich ned so oafoch.Was is mit multitasking
Manche hier behaupteten ja ah, des geht beim Blasen ah netBei 69 in d'Augn schaun is oba wirklich ned so oafoch.
Ghert ois dir!
De gibt's nimma, de des behauptet hod.Manche hier behaupteten ja ah, des geht beim Blasen ah net