- Reaktionen
- 79.517
- Checks
- 9
Is a schwitzad wordn?Da @Mitglied #426422 hat sonst Tropferl für di
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Is a schwitzad wordn?Da @Mitglied #426422 hat sonst Tropferl für di
Auf des aufi hob i natirli mei Hochrechnungsprogramm gstart und des kimmt hiaz auf mei Lebenszeit von zwahundertöfadochts Joah...
A Aufruf aun de Frauen do herinnen: Bitte verlängerts unsa Lebn.
Schon wieder was von mir geklaut
Trinkst Du s'Bier leicht ah so?Schon wieder was von mir
Kunnt ich heut machen, passt gut zum Bratl und zur LocationTrinkst Du s'Bier leicht ah so?
Jo, i woaß eh, dass i des gstoin hob va Dir.
Und wie verlängert ihr unseres?A Aufruf aun de Frauen do herinnen: Bitte verlängerts unsa Lebn.
Des hab i schon lange geahnt...
In 60er pack i locka...Bist scho unsterblich, oda
Tuat ma lad, a wenn's fett g'schrieben is, des geht für mi an der Idee des Jackie' voll vorbei.Frage an alle Damen hier im Thread:
Bei einem männlichen Jacky, was würdet ihr gerne sehen?
Vielleicht lassen wir die Damen ja abstimmen was sie sehen wollen, sobald ein Mann einen Jacky macht.
Für uns Männer sind es ja Brüste oder Hintern, in meinem Fall auch gern Beine ^^
Jo eh ... owa do ned für'n JackieSiehst..... genau sowas mag ich.
Was soll ma verlängern?Und wie verlängert ihr unseres?
Ja unser LebenWas soll ma verlängern?
Nuuuu lääänga....Und wie verlängert ihr unseres?
Gibt's do a a Kompensation, wenn ma fia so a launges Leben ka Geduid hod?
Des host jetzt davo', weilst auf "Licht bleibt an" bestaundn hostAuf des aufi hob i natirli mei Hochrechnungsprogramm gstart und des kimmt hiaz auf mei Lebenszeit von zwahundertöfadochts Joah...
Jede/r darf nach individuellem Wohlfühlen und Kreativität die Aufgabe, ein erotisches, und/oder humorvolles (nicht explizites) Bild zu posten, interpretieren ... und die anderen damit überraschen.