- Reaktionen
- 67.245
- Checks
- 47
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Gibt's wieder Zipferl??Jetzt amal Schoko schmelzen
Ma bin ich heute effizientWarum hat dei Hosn hinten an Knopf und was hängt dir da in die Kimme???![]()
Ma tut ma voll leid, dass du schon so senil und dement bist, dass du ka Dekolleté mehr erkennst. Brauchst scho a 24 Stunden Pflegerin gell![]()
Na Kugeln, besoffene Zipfel hab ich noch nie gemachtGibt's wieder Zipferl??![]()
Gerade überlegt ob ich noch Schoko dazu tun sollMocht nix![]()
Ah, so hoaßt des jetzt.
Brav seid's gewesen.
Jetzt haben einige schon ein Geschenk bekommen.![]()
Wie denn sonstAh, so hoaßt des jetzt.![]()
Stä......Wie denn sonst
Ich dachte, du schreibst Vorlage zum Wi.....Stä......
Ah, loss ma des liaba.![]()
![]()
Du bist aba scho extra blind, wo siehst du da an KnopfWarum hat dei Hosn hinten an Knopf und was hängt dir da in die Kimme???![]()
Ahjo...is a Saffnblosn...Du bist aba scho extra blind, wo siehst du da an Knopf![]()
Blosn??Ahjo...is a Saffnblosn...
Vogiss afoch glei wieda...Blosn??Wo, waun, hä?
![]()
Die beste Empfehlung für die meisten Kommentare von dirVogiss afoch glei wieda...![]()
Du bist aba scho extra blind, wo siehst du da an Knopf![]()
Wann des wer schreibat wo zumindest 25 % sinnvolle Kommentare kummatn, dann sagat i den Kommentar ei...Die beste Empfehlung für die meisten Kommentare von dir![]()
Und wannst do mit an Punsch in dei Badewanne gehst??Hab vor ein paar Tagen scho an Sehtest mit erm gmocht....![]()
Wieviel sinnvoll sans bei dir? 0,1%Wann des wer schreibat wo zumindest 25 % sinnvolle Kommentare kummatn, dann sagat i den Kommentar ei...![]()
Des war zu wenig...Hab vor ein paar Tagen scho an Sehtest mit erm gmocht....![]()
Nur weilst 98% davon ned vostehst...Wieviel sinnvoll sans bei dir? 0,1%![]()