- Reaktionen
- 82.774
- Checks
- 72
Naaaaa gaaaaanz sichaaaa ..... Ned....Drangelst du im Zug a scho?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Naaaaa gaaaaanz sichaaaa ..... Ned....Drangelst du im Zug a scho?
Wein oder er persönlichBin eher Unterhillingert
Tja gibt ja schon genug, die wissen, wo ...bin vei bloß ned bei der Wohlfahrt
Ey figgn Oda wie??Geht des ned durch die Blume?
I ha nur Kakteen und de stechn auf de Lippen.Geht des ned durch die Blume?
Jo eh
Morgen is daun eh wieder Kaffeetscherl Time
Musst a bissl schnella wennst kumma wüßt. Ansonsten reicht erscheinenI hoff es geht sich von da Arbeit her aus, dass i a kommen kann
Kommen musst ned dabei, kannst vorbei schaun ah grod!I hoff es geht sich von da Arbeit her aus, dass i a kommen kann
Weil i leicht so was brauch ??Jetzt war grod ana für die @Mitglied #187841 dabei!
Moch mi aber ah ned strafbarHat ja auch keiner gesagt, dass du etwas verschenken sollst
50 Hertz oda mehrNa da hab i ma an Sauhaufn ausgesucht
Genau meine Wellenlänge
Bei uns wird jedes Wort auf die Waagschale gelegt!!!Na da hab i ma an Sauhaufn ausgesucht
Genau meine Wellenlänge
Nau des siag i glei moi positiv ....Na da hab i ma an Sauhaufn ausgesucht (ned falsch verstehn )
Genau meine Wellenlänge
Das Schild brauchst ned zur Tarnung dazu gebenBei uns wird jedes Wort auf die Waagschale gelegt!!!
50 Hertz oda mehr
Bei uns wird jedes Wort auf die Waagschale gelegt!!!
Stellst halt auf 2 Waagen deine HaxnEher 60 Hertz .Sollang es nur die Worte sind und nicht mein Gewicht ist alles ok
Schas mit Quastln....wia waun wia wo's wiegen tätenBei uns wird jedes Wort auf die Waagschale gelegt!!!
Is a Schas waun der woas wiegtSchas mit Quastln....wia waun wia wo's wiegen täten