M
Gast
(Gelöschter Account)
Das war aber nicht ichAua, jetzt hab i ma heute eh scho mei wichtigstes Geschlechtsteil beleidigt und du haust mi a nu![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Das war aber nicht ichAua, jetzt hab i ma heute eh scho mei wichtigstes Geschlechtsteil beleidigt und du haust mi a nu![]()
Hoi mia varotn nix. Das wirst du nicht erleben![]()
Hoab i ned gsoagtDas war aber nicht ich![]()
Hätte ja sein können, dass du einen Schuldigen brauchstHoab i ned gsoagt![]()
Bin schon öfter wo drunter gelegenDas wirst du nicht erleben
Haufen bitte im FetischeckEine kunterbunte haufen....juhu....![]()
![]()
schade - hätt dich auch gern kennengelerntDa geh i wieda zruck nach Marokko![]()
Des san imma de aundanHätte ja sein können, dass du einen Schuldigen brauchst![]()
Bin schon öfter wo drunter gelegen![]()
Stell zwa Birn aufn Tisch und i bin bereitschade - hätt dich auch gern kennengelernt![]()
Wer isn des?Haufen bitte im Fetischeck![]()
Unterm Tisch?Bin schon öfter wo drunter gelegen![]()
an dem solls net scheitern - schauma malStell zwa Birn aufn Tisch und i bin bereit![]()
A Haufn... in Hochdeutsch - ein Geschäft ...Wer isn des?
Auch...Unterm Tisch?![]()
Findst leicht scho wieda net hoam?Da geh i wieda zruck nach Marokko![]()
Ich bin ein gebürtiger Steyrer.Einmal Steyrer immer Steyrer...Ich bin ein gebürtiger Steirer. Einmal Steirer immer Steirer !
LG M
Sicha, hoab groad sogoar wieda amoi woas kochtFindst leicht scho wieda net hoam?![]()
I kenn nur a haufn narrische Ef'lerA Haufn... in Hochdeutsch - ein Geschäft ...