Stammtische NACHLESE - St. Pöltner Stammtisch

muass mi des jetzt neugierig machen:fragezeichen::hmm:kennt Frau eam:fragezeichen:

glaub i ned.....der schreibt ned im Forum....i kenn eam a nu ned :lehrer:

.....nix desto trotz, würds mi unendli gfrein, wenn di AM-Partie zumindest auf an Sprung vorbeischaun tät....:zweisam:
...so laung dauern wirds eh ned, weil ja de Standl so fruah zuamochn....oba a bissl a Gaudi muass scho sei :lehrer:
und am Saumstog kennts jo daun auf Extase gehn :lol:
 
Hmm.... Ich kann dazu leider noch nichts sagen.... Bin noch schwer am überlegen.... *grübel*
 
glaub i ned.....der schreibt ned im Forum....i kenn eam a nu ned

.....nix desto trotz, würds mi unendli gfrein, wenn di AM-Partie zumindest auf an Sprung vorbeischaun tät....
...so laung dauern wirds eh ned, weil ja de Standl so fruah zuamochn....oba a bissl a Gaudi muass scho sei
und am Saumstog kennts jo daun auf Extase gehn

ok im foisch Fred unterwegs gwen.....
oiso zwa Tog kau i definitiv ned.......und allanig am FR umdodeln was i ah nu ned ob i will .....Auto is ned supa und mit Zug bin i wieder zeitlich so gebunden..
a schas is des ....grrrrrrr nu narrisch werd
kann ma jz moi wer sagen wer am FR da is....ned dass i dann ganz allanig umirr bei de damischen am RHP:shock:
 
i gfrei mi jedenfois scho moi dezent auf an Glührot murgn.....muass a amoi wieda ausse, und wauns nua kurz is :hurra:
 
Es war herrlich gestern mal wieder ein bißchen rauszukommen :winner:

......2 Glührot (de i gaunz sche gspiat hob :oops:) und ein Feuerfleck waren sehr lecker :hurra:
.....dazu noch die nette Gesellschaft von 3 Stammtischgefährten....hat voll gepasst ;)
 
Es war herrlich gestern mal wieder ein bißchen rauszukommen :winner:

......2 Glührot (de i gaunz sche gspiat hob :oops:) und ein Feuerfleck waren sehr lecker :hurra:
.....dazu noch die nette Gesellschaft von 3 Stammtischgefährten....hat voll gepasst ;)

Heeee du mochst ma doch wohl ned Konkurrenz im glühen oda:fragezeichen::hmm::grantig:
freut mich dass es auch ohne de Amstettnerfraktion lustig war:mrgreen::daumen:
 
Leider habe ich es auch nicht zum Punschen am Freitag geschafft.

Daher möchte ich allen, bei denen ich nicht schon persönlich die Gelegenheit hatte, ein schönes (be)sinnliches Weihnachtsfest wünschen, und einen guten (feuchten ;)) Rutsch ins Neue Jahr!

Für Euch alle soll 2015 ein gutes Jahr werden, für pekajo insbesondere ein gesundes. Auf den nächsten Stammtisch mit Euch freue ich mich schon - ich hoffe, es geht sich für mich schon im Jänner aus.
 
Leider habe ich es auch nicht zum Punschen am Freitag geschafft.

Daher möchte ich allen, bei denen ich nicht schon persönlich die Gelegenheit hatte, ein schönes (be)sinnliches Weihnachtsfest wünschen, und einen guten (feuchten ;)) Rutsch ins Neue Jahr!

Für Euch alle soll 2015 ein gutes Jahr werden, für pekajo insbesondere ein gesundes. Auf den nächsten Stammtisch mit Euch freue ich mich schon - ich hoffe, es geht sich für mich schon im Jänner aus.

:daumen:....Thx Cätboy :mrgreen:

.....detto retour :saufen:
 
Wir wünschen Euch große Geschenke, viel Spaß an den Feiertagen, einen guten Rutsch sowie ein erfolgreiches (in jeder Beziehung) Neues Jahr.
:winke::bussal:
 
Allen die uns kennen ein schönes und besinnliches Weihnachtsfest und schöne g.... Stunden so wie ihr euch es vorstellt.
Liebe Grüße euch allen
paarnoe3100
 
Zurück
Oben