Stammtische NACHLESE - St. Pöltner Stammtisch

MEGA-STAMMI STP !!!
so könnt ma den april-stammtisch nennen - alle achtung Pekajo :up: , host wiedamoi herrlich gemeistert.
einige neue kennen glernt und viel spaß mit denen ghabt (von de oidn hosn gorned zu reden , do gibts sowieso imma a gaudi )
freun uns schon aufn STP-Stammi: 20. Mai 2016 und hoffen den teilnehmerrekord nochmals zu übertreffen
 
MEGA-STAMMI STP !!!
so könnt ma den april-stammtisch nennen - alle achtung Pekajo :up: , host wiedamoi herrlich gemeistert.
einige neue kennen glernt und viel spaß mit denen ghabt (von de oidn hosn gorned zu reden , do gibts sowieso imma a gaudi )
freun uns schon aufn STP-Stammi: 20. Mai 2016 und hoffen den teilnehmerrekord nochmals zu übertreffen

:up:
 
jojo da Vati sitzt si allein ins winkerl :cry:
is scho guat werds scho seng wos davo hobts
 
Was was was was was .. :D

also in 20 hab i ma eingspeichert - WENN alles gut geht - komm ich, wenns nur halb gut geht - komm i a Randerl & wenns gar ned klappt, komm ich nicht :D
 
suuuuper lustig wors! :lol: :D

sorry an alle, denen i ned persönlich die Hand gegeben hab..
ich weise jegliche Schuld von mir.. bei (kärnter) Lederhos'n haglts mi immer a bissl aus :rolleyes:

beim nächsten Mal, versprochen! :p

@Mitglied #24985 wo war der Jäger?? du hasts ja leider ned auf der Stirn stehen :D
 
wo war der Jäger?? du hasts ja leider ned auf der Stirn stehen
na geh...du warst auch da..des is ma auch gänzlich entgangen.......mal nachdenken....bist du bei der estoy und da elfe gesessen??? braune kurze haare, liab und ned riesengroß?? sonst fällt ma grad niemand ein.

auf da stirn hab is ned steh...aber mit meiner blauen kapuzenjacke bin i eh aufgefallen.....schaut fast aus wie am ava
 
Zurück
Oben