- Reaktionen
- 77.492
- Checks
- 27
PsstOwa ned mit dem Heckenklescha Nord![]()

Nur weil er nie sonne,viel regen und fäulnis durchmacht ist er nicht schlecht

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
PsstOwa ned mit dem Heckenklescha Nord![]()
Bissl, des is jo weniger ois ned vüBissl kümmert i mi scho nu um euch...
I hob ka AungstFein habts es gehabt gestern....
Ich verrate euch jetzt, das der 21.10. ausgezeichnet in unseren Plan passt und mit dem Erscheinen von @Mitglied #232061 und meinereiner mit hoher Wahrscheinlichkeit zu rechnen ist....
Fangt euch schon mal fürchten an!
Bissl, des is jo weniger ois ned vü![]()
JuhuDu bist natürlich besonders bedürftig, des is eh klar...![]()
Wir brauchen doch IntensivbetreuungBissl kümmert i mi scho nu um euch...
I hob scho olle checktSchee war's, was soll i nu schreiben? Ois scho gsagt....daunk schee an alle
Nette Leit, nette Gespräche und vü neiche Gsichta wo i ma de Namen ned gmerkt hob....
Auf a nexts Moi
Jo und de Checks gibts heit am Abend oda muagn....
Ma, Du wüde Henn‘I hob scho olle checkt![]()
wüsst behauptn, dass i dick bin?
Na Owa laungwüsst behauptn, dass i dick bin?amoi waschn und der sitzt wieder perfekt
![]()
ihr habt euch ausgezogen....schuldige![]()
Spätestens jetzt wärst auch gerne dabei gewesenihr habt euch ausgezogen....![]()
Macht Ma das nicht so, wenn ma das erste Mal am stammi is?ihr habt euch ausgezogen....![]()
wär ich ja sowieso... gern dabei gewesen...Spätestens jetzt wärst auch gerne dabei gewesen![]()
Nein... war das dein erster Stammi??Macht Ma das nicht so, wenn ma das erste Mal am stammi is?![]()
natürlich - dann nackt auf den Tischen getantzt und anschließend zum Rudelbums ins Freie gegangenihr habt euch ausgezogen....![]()
oh... na dann wars eh ganz gut, dass ich nicht da war... fürs Rudelbumsen bin ich zu verklemmt...natürlich - dann nackt auf den Tischen getantzt und anschließend zum Rudelbums ins Freie gegangen![]()