- Reaktionen
- 68.347
- Checks
- 27
Psstder gehört a wegOwa ned mit dem Heckenklescha Nord
Nur weil er nie sonne,viel regen und fäulnis durchmacht ist er nicht schlecht
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Psstder gehört a wegOwa ned mit dem Heckenklescha Nord
Bissl, des is jo weniger ois ned vüBissl kümmert i mi scho nu um euch...
I hob ka AungstFein habts es gehabt gestern....
Ich verrate euch jetzt, das der 21.10. ausgezeichnet in unseren Plan passt und mit dem Erscheinen von @Mitglied #232061 und meinereiner mit hoher Wahrscheinlichkeit zu rechnen ist....
Fangt euch schon mal fürchten an!
Bissl, des is jo weniger ois ned vü
Juhu mi vasteht amoi werDu bist natürlich besonders bedürftig, des is eh klar...
Wir brauchen doch IntensivbetreuungBissl kümmert i mi scho nu um euch...
I hob scho olle checktSchee war's, was soll i nu schreiben? Ois scho gsagt....daunk schee an alle
Nette Leit, nette Gespräche und vü neiche Gsichta wo i ma de Namen ned gmerkt hob....
Auf a nexts Moi
Jo und de Checks gibts heit am Abend oda muagn....
Ma, Du wüde Henn‘I hob scho olle checkt
wüsst behauptn, dass i dick bin? amoi waschn und der sitzt wieder perfekt@Mitglied #574153 der is a bissl auszaht Anhang anzeigen 10738233
Na Owa laungwüsst behauptn, dass i dick bin? amoi waschn und der sitzt wieder perfekt
schuldigeNa Owa laung
ihr habt euch ausgezogen....schuldige
Spätestens jetzt wärst auch gerne dabei gewesenihr habt euch ausgezogen....
Macht Ma das nicht so, wenn ma das erste Mal am stammi is?ihr habt euch ausgezogen....
wär ich ja sowieso... gern dabei gewesen...Spätestens jetzt wärst auch gerne dabei gewesen
Nein... war das dein erster Stammi??Macht Ma das nicht so, wenn ma das erste Mal am stammi is?
natürlich - dann nackt auf den Tischen getantzt und anschließend zum Rudelbums ins Freie gegangenihr habt euch ausgezogen....
oh... na dann wars eh ganz gut, dass ich nicht da war... fürs Rudelbumsen bin ich zu verklemmt...natürlich - dann nackt auf den Tischen getantzt und anschließend zum Rudelbums ins Freie gegangen