Gay / Lesben OZ - nähe linz

Musste mir schon was ausborgen und ja geht halt ned aus wenn i duad a nu zahlen muss und i würd ned fragen ohne grund oda 😭

Boa seits ihr lieb ihr wisst jo gar ned was für scheiße mir des lezte jahr passiert ist also halts sas jezt zaum
Mir is jezt e a schon verganga wwnn soiche leid da sind ... :(

Es gibt sehr viele denen es nicht gut geht! Entweder schaut man das es wieder bergauf geht oder muss eben mal verzichten!
Doch die ständige Bettelei ist jedenfalls ziemlich dämlich!

Zuletzt bearbeitet:
Wie is mit ARBEITEN oder so.?
Arbeit macht frei oda was ???? dass ich nicht mal eine eigane wohnug hab aus säcke leben muss mit meim kopf gar ned klar komm eigentlich... ptbs und depresionen und davon noch eine persönlichkeits störung bekommen ...ich suche und schreibe brav bewerbungen aber hatte leztes jahr einen suicide versuch ober wenn i ma euch anhör denk i mir wida warum hab is ned gschofft oba des war jezt e nnur die spitze des eisbergs allerdings mensch hat bedürfnisse oda ned so danke des woid i gar ned alles erzählen und nur fragen ob wer da vorbei oda mich sogar holt weil er oda sie so leiwand san oba da merkt ma was für charaktäre ihr alle habts ...merkt ma wie am oasch die welt is 👍🤙🍺
Voi hab ma e scho bier kauft dass i des dabloss und de bedürfnisse weiter untadrück
Und ps hilfe hab i ka panik
Viel spaß eich heute
lg

Zurück
Oben