- Reaktionen
- 958
- Checks
- 5
Darfst schon aussteigen

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Natürlich...warten nur noch auf den klappstuhlwos lois?... Klappstühle scho ausgrobn? ... Campingtisch scho aufstöht?... wos gibts auf da Party? wea hod Kuchn bockn? wea hod de Kaffeekaul mid? ... Wodka+Red Bull scho koid?
Natürlich...warten nur noch auf den klappstuhl
owa i hog mein beim letzn Besuch oman im Wäldchen vagrobn damit in ned imma mitschleppn muass.... muasst hoid auffi geh und suachn... findst sicha gmua männliche Suachhüfn...Natürlich...warten nur noch auf den klappstuhl
Ey Mausal, isch mach Dir die KlappstuhlNatürlich...warten nur noch auf den klappstuhl
Hob ka schaufel mitowa i hog mein beim letzn Besuch oman im Wäldchen vagrobn damit in ned imma mitschleppn muass.... muasst hoid auffi geh und suachn... findst sicha gmua männliche Suachhüfn...![]()
tstststs... schleissig hearstHob ka schaufel mit
Na sicha... owa alle haben Angst vor unsLäuft die Party schon?
Also ich hätte keine Angst, kann aber erst später, wie lange bleibst du vor Ort?Na sicha... owa alle haben Angst vor uns![]()
![]()
nach dem letzten Umsonst-Desaster, setz i mi nur mehr nach Übermittlung eines Vorort-Beweisfotos ins Auto …
Dir helfens gerne , musst nur brav bitte bitte sagenHob ka schaufel mit
Weilst mot erna in den wald gehst, aber nur alleine zruck gehst....klar habens dann angst vor dirNa sicha... owa alle haben Angst vor uns![]()
![]()
Des kann aber irgendwann und irgendwo sein
Hast es rockal hochghobenDanke an alle Anwesenden..es war mir eine Freude euch mal wieder zusehen,natürlich auch dank an den Schattenspender und den Tisch + Sesseln
den nicht offiziell Anwesenden, von der weite Zuschauern - hoffe es hat euch gefallen was ihr gesehen habt
Bis bald![]()
War eh daWieso schreiben so viele, aber kommen nicht? Wozu der Aufwand?