K
Gast
(Gelöschter Account)
Für dich und fürs @Mitglied #366582 geb i mei jetztes Hemd her ....nur OHNE nüssegrösse ? hmm, was ich dir wert bin
![]()
......die U-Hosn miasts ma oba no losn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Für dich und fürs @Mitglied #366582 geb i mei jetztes Hemd her ....nur OHNE nüssegrösse ? hmm, was ich dir wert bin
![]()
Den grössten natürlich...
Für dich und fürs @Mitglied #366582 geb i mei jetztes Hemd her ....
......die U-Hosn miasts ma oba no losn![]()
Wer weiß..owa nockat rennen eam epa de Frauen nach des könn ma ned verantwortende los ma da sichalich, wal nogat sullst jo a net aufd strossn renna![]()
![]()
![]()
![]()
de los ma da sichalich, wal nogat sullst jo a net aufd strossn renna![]()
![]()
![]()
![]()
...oder davonWer weiß..owa nockat rennen eam epa de Frauen nach des könn ma ned verantworten
...also sudern ned wegen nem schweinderl...
ich mag wieder kugelnSicha.......oba wos für an mogst denn ?? 15, 20,100,175,oder 210g
Anhang anzeigen 2533031 Anhang anzeigen 2533032
Sicha gibt's a wieda Kugel,a gonzes Magazin glei,... owa für de schoafn sochn is da @Mitglied #430358 zuständig !ich mag wieder kugeln![]()
Da @Mitglied #430358 Hat sicher noch welcheich mag wieder kugeln![]()
oba net dast uns daun drauf ausrutscht und am untaran laundastich mag wieder kugeln![]()
die U-Hosn miasts ma oba no losn
I schreib liaba nix,....weil des wos i ma grod denk is net Jugendfrei....de derfst eh aulosn....daweils in schokohosn essen kennan sa sie so a mit de nüß spün![]()
des wolln ma aber jetzt wissenI schreib liaba nix,....weil des wos i ma grod denk is net Jugendfrei....![]()