- Reaktionen
- 84.343
- Checks
- 8
behoits oba fiar diDas is amal a Ansage....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
behoits oba fiar diDas is amal a Ansage....
Jo...da warm ma beide sowas von brav)Und ham allas aufgessen)oba des hob i guad tarnt beim griechn, gö?!
Jo...da warm ma beide sowas von brav)Und ham allas aufgessen)
stimmt doch)zu brav,wie immer hoit)
Mir ist Pfirsichyoghurt am liebstn. Mit klane Pfirsichstückerl. I bin ja net pervers.wieso? saugst du liarba schoko?
ok..i bin raus. bei stickal kriag i brechreizMir ist Pfirsichyoghurt am liebstn. Mit klane Pfirsichstückerl. I bin ja net pervers.
intressanti ko heit nimma A-A mochn...i bericht murngIch hab mir das vor einigen Monaten gekauft, einfach weil ich sonst immer feuchtes Toilettenpapier verwende und aber um die Problematik in Sachen Umwelt bei diesem weiß. Also dachte ich mir, das könnte ne Alternative sein. Ich fand es nicht überzeugend und bin wieder zurück zum normalen feuchten Toilettenpapier.
i ko heit nimma A-A mochn...i bericht murng
wenn i net koGeh scheißn!
damit i endli mei neix spüzeig ausprobieren ko?!
oda mir bulsis zumpfibüdln auschaun...de wirkn a obführendPflaumen essen und an Most dazu saufen, dann klappts auch mit dem scheißen. Mehr als dir lieb sein wird.
wenn i net ko
oda mir bulsis zumpfibüdln auschaun...de wirkn a obführend☝
des album is eh schu voiEgal, wie du bettelst: Du kriegst keine.
des album is eh schu voi
mit Büdlbeweis---bericht)????intressanti ko heit nimma A-A mochn...i bericht murng☝
nur schaum! wennst geil auf kaviar bist, muasst im fetischbereich guckn gehmit Büdbeweis)????