- Reaktionen
- 84.343
- Checks
- 8
hoffentli nix billigsEr lost di sicher a mitrauchen...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
hoffentli nix billigsEr lost di sicher a mitrauchen...
werd i miassn...aunderst werd i di net in mei mikro kriangMochst des nachdem du mi plattgedrückt host?
hoffentli nix billigs
Hast den @Mitglied #122475 schon grogt, des is sei Kernkompetenzschu wer probiert, mog wer berichtn?
der wü mi nur wengan schaum heiratnHast den @Mitglied #122475 schon grogt, des is sei Kernkompetenz
Doppelhochzeitder wü mi nur wengan schaum heiratn
JAAAA...Doppelhochzeit
Häää...? Warum? DU heiratest deine Schaumdose, Klaus den Bulsera, und Masaro nehm ich die Beichte ab...sicher nicht
No dann erwart ich schon an Erfahrungsberichtmorng is so weit
Häää...? Warum? DU heiratest deine Schaumdose, Klaus den Bulsera, und Masaro nehm ich die Beichte ab...
Bei der Trauung seh ich kein Problem... so ne richtige Buße mit 20 Peitschen-Hieben könnt zu viel für dich sein....da möcht i gern a klans Mausal sein und zuschaun.
Des kimmt bei da Suche noch ana Bohrmaschine raus...?u den weissbiertoni 2.0 wünsch i ma z'weihnochtn fiars aundre lochAnhang anzeigen 8174587
Dei Mundwerk is awa a motorisiert schaut aus nedir putzat i damit dei frechs mundwerk!
u du host heit an bifkie ghobt zum frühstück, oda woher des *ne*?Dei Mundwerk is awa a motorisiert schaut aus ne
@Mitglied #400301 !!!u den weissbiertoni 2.0 wünsch i ma z'weihnochtn fiars aundre lochAnhang anzeigen 8174587
oiso ana der top vorschläge woar auto woschnNein noch nicht probiert
was kann man noch damit machen
NEIN ich frag lieber nicht