- Reaktionen
- 101
Heute jemand dort so um 17-18Uhr?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
owa geh, wegen bisserl an sturmSchade das Unwetter is sonst wär ich gern kommen
Wenigstens woss hat Bloßen und Blitzt ?owa geh, wegen bisserl an sturm
i hob zu meine gsogt wia´s so stürmt hot, wenn du so blost, dann bin i hin ( sie is jo überzeugte nichtbläserin)Wenigstens woss hat Bloßen und Blitzt ?
War net schlecht heit Nocht.
Do durst mi aber echt Leid, wennst ah Frau hast die net blost.i hob zu meine gsogt wia´s so stürmt hot, wenn du so blost, dann bin i hin ( sie is jo überzeugte nichtbläserin)
klingt unterhaltsamDo durst mi aber echt Leid, wennst ah Frau hast die net blost.
Bei aich dahoum blost sam ah nur der Wind ?
Farmy Du bist eh ah so umtriebiger Bauer, was holtest davon wenn ma ah mal ah EF Treffen im Schachenwald Organisieren, mit Pärchen, Frauen, BI, Lesben, Schwule usw, vielleicht findest dann ahne die dir an blost.
2 bis 3 Biertische und Bänke zum Zoumsitzen , die Männer nehmen, ah Kisten Puntigamer mit, die Frauen ahne Snack, und los gehts,
Bitte net Humor Zuhause vergessen.
Wos hol taz davon, wah, bestimmt ah Gauti ?
Wos duri net ollas für Di, dast endlich wieder ah mol blosen wirst.klingt unterhaltsam
für die damen darunter wär hoit a makita kaffeemaschin a ned vakehrtWos duri net ollas für Di, dast endlich wieder ah mol blosen wirst.
Ih ob ka makita, ih hob nur ah Jura Maschin, aber ih hob fürs Auto ahn gutn Stromwandler.für die damen darunter wär hoit a makita kaffeemaschin a ned vakehrt.
is eh besser ois so a filterkaffeeIh ob ka makita, ih hob nur ah Jura Maschin, aber ih hob fürs Auto ahn gutn Stromwandler.
jo eh.is eh besser ois so a filterkaffee
owa i bin ned grod da schachenwalderjo eh.
Aber das treffen mirst scha noch im Summer sein, weil sonst kemma Glühwein mochen.
Ih ah net, aber moch ma ah gauti, und fürn Anfang ah moll, Schachenwald kennt jeder, wenns bast und für viele Lustig wohr kama vielleicht noch andere Treffen an nicht so gewöhnlichen Orten Organisieren.owa i bin ned grod da schachenwalder