G
Gast
(Gelöschter Account)
wink i zruckIch wink' auch mal herein![]()
![Winke :winke: :winke:](/styles/default/erotikforum/smilies/winke.gif)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
wink i zruckIch wink' auch mal herein![]()
ob´s as beste is woas i ned, owa sich vorne mit dabeiDie Steiermark ist einfach das beste an Österreich![]()
morgenEinen schönen Sonntag und einen guten Morgen wünschen wir
heut mal net so heissmorgen nochbarin
genau, und des taugt maheut mal net so heiss![]()
na mir erst. is scho zeit worngenau, und des taugt ma![]()
najo, guat a monat muaßt scho damit rechnen das wieder zwischendurch moi sauhoaß sei kaunna mir erst. is scho zeit worn
i bin scho wieda miadGuten Morgen an die Frühaufsteher![]()
bis jetzt hat mi hitze nie so gestört. aber heuer versackt mir der kreislauf..najo, guat a monat muaßt scho damit rechnen das wieder zwischendurch moi sauhoaß sei kaun
mädl,bis jetzt hat mi hitze nie so gestört. aber heuer versackt mir der kreislauf..![]()
Diarndl wir kemman in a Oita wo da Kreislauf si verändertbis jetzt hat mi hitze nie so gestört. aber heuer versackt mir der kreislauf..![]()
ehm, i hob dacht, i bin a a menschDu bist jo a Viechjo owa so is des Leben am Land
![]()
genau des mein freund wollte ich jetzt nicht hörenmädl,
wir wern älter
Des daugt ma wie direkt du bistmädl,
wir wern älter
gleicher gedankeDiarndl wir kemman in a Oita wo da Kreislauf si verändert![]()
obst as hören willst oder ned, owa es is sogenau des mein freund wollte ich jetzt nicht hören![]()
des mocht mi owa a gnua probleme hier im efDes daugt ma wie direkt du bist![]()