C
Gast
(Gelöschter Account)
90 ha mei liaba freind! Davau 70 woid! Imma orbeit und sorgen ba dei wetta Kapriolena berufskollege?
![Sich an den Kopf fassender Mann :man_facepalming: 🤦♂️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f926-2642.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
90 ha mei liaba freind! Davau 70 woid! Imma orbeit und sorgen ba dei wetta Kapriolena berufskollege?
es klingt zwar egoistisch, aber i bin heilfroh, dass i da net mittendrin bin. vor allem was mich so gestört hat, ohne vorwarnungtjo, die wetterextreme san a scheiß
na du hast es hoibwegs lustig. fad wirds dir net, ha90 ha mei liaba freind! Davau 70 woid! Imma orbeit und sorgen ba dei wetta Kapriolen![]()
beim woit muaßt bei mi 65,25ha weg tuan, sonst hamma ziemlich gleich viel90 ha mei liaba freind! Davau 70 woid! Imma orbeit und sorgen ba dei wetta Kapriolen![]()
Tornado vorlaufzeit san 5 min! Wenn wüst do warnen!es klingt zwar egoistisch, aber i bin heilfroh, dass i da net mittendrin bin. vor allem was mich so gestört hat, ohne vorwarnung
ich war einfach nur geschockt. ehrlichTornado vorlaufzeit san 5 min! Wenn wüst do warnen!
owa gehes klingt zwar egoistisch, aber i bin heilfroh, dass i da net mittendrin bin. vor allem was mich so gestört hat, ohne vorwarnung
So direkt net!na du hast es hoibwegs lustig. fad wirds dir net, ha
Jo e! Fui schlimm!ich war einfach nur geschockt. ehrlich
hat es dich vor Jahren erwischt ?Tornado vorlaufzeit san 5 min! Wenn wüst do warnen!
Wos hod mi erwischt?hat es dich vor Jahren erwischt ?
Mmmh tuttln massiern! Wüvü host dennsoda, hüft olles nix
i muaß zu die tuttalan
pfird eich![]()
A immer fü orbeit! Bio ?vier moi zwoanzg![]()
nana, i brauch meine megaperls schoA immer fü orbeit! Bio ?
der TornadoWos hod mi erwischt?![]()