G
Gast
(Gelöschter Account)
guat das meiner uninteressant isNur bei maunchen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
guat das meiner uninteressant isNur bei maunchen
Meiner aguat das meiner uninteressant is![]()
i wär total überfordertMeiner a![]()
Wissat a net wo i zerst druckn sui, bin jo nur Maschinen gwennti wär total überfordert
A geh waunn ma die richtign Knöpf dawischt startest sicherMeinereiner is ka Maschine![]()
Na. Grod nedA geh waunn ma die richtign Knöpf dawischt startest sicher![]()
Jo JoNa. Grod ned![]()
Da muss "Mann" schon die richtigen Synapsen finden und ansteuern... Dann wird'sNa. Grod ned![]()
Hmmm. Dazu braucht’s mal den richtigen MannDa muss "Mann" schon die richtigen Synapsen finden und ansteuern... Dann wird's![]()
fleischhocka bist a koana?Wissat a net wo i zerst druckn sui, bin jo nur Maschinen gwennt![]()
i hob dacht, zwischn´d haxn host a geile maschinMeinereiner is ka Maschine![]()
genau, an den knospen zum einstellenA geh waunn ma die richtign Knöpf dawischt startest sicher![]()
Ich hab scho a bissal Erfahrung damitHmmm. Dazu braucht’s mal den richtigen Mann
Aber niemand der sie bedientfleischhocka bist a koana?![]()
i hob dacht, zwischn´d haxn host a geile maschin![]()
kum her, des moch ma schoAber niemand der sie bedient![]()
Grod ned. Heute außer betrieb.kum her, des moch ma scho![]()
![]()
Erzähl. Was kannst du.Ich hab scho a bissal Erfahrung damit![]()
ö ha, du kaunst dei maschin obstön?Grod ned. Heute außer betrieb.
Ich kann alles was ich möchte. Und heute geht nix. Abgestellt. Basta.ö ha, du kaunst dei maschin obstön?
des könnt i mit mein zupf a gern
sog, wia geht desIch kann alles was ich möchte. Und heute geht nix. Abgestellt. Basta.