G
Gast
(Gelöschter Account)
guat das meiner uninteressant isNur bei maunchen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
guat das meiner uninteressant isNur bei maunchen
Meiner aguat das meiner uninteressant is
i wär total überfordertMeiner a
Wissat a net wo i zerst druckn sui, bin jo nur Maschinen gwennti wär total überfordert
A geh waunn ma die richtign Knöpf dawischt startest sicherMeinereiner is ka Maschine
Na. Grod nedA geh waunn ma die richtign Knöpf dawischt startest sicher
Jo JoNa. Grod ned
Da muss "Mann" schon die richtigen Synapsen finden und ansteuern... Dann wird'sNa. Grod ned
Hmmm. Dazu braucht’s mal den richtigen MannDa muss "Mann" schon die richtigen Synapsen finden und ansteuern... Dann wird's
fleischhocka bist a koana?Wissat a net wo i zerst druckn sui, bin jo nur Maschinen gwennt
i hob dacht, zwischn´d haxn host a geile maschinMeinereiner is ka Maschine
genau, an den knospen zum einstellenA geh waunn ma die richtign Knöpf dawischt startest sicher
Ich hab scho a bissal Erfahrung damitHmmm. Dazu braucht’s mal den richtigen Mann
Aber niemand der sie bedientfleischhocka bist a koana?
i hob dacht, zwischn´d haxn host a geile maschin
kum her, des moch ma schoAber niemand der sie bedient
Grod ned. Heute außer betrieb.kum her, des moch ma scho
Erzähl. Was kannst du.Ich hab scho a bissal Erfahrung damit
ö ha, du kaunst dei maschin obstön?Grod ned. Heute außer betrieb.
Ich kann alles was ich möchte. Und heute geht nix. Abgestellt. Basta.ö ha, du kaunst dei maschin obstön?
des könnt i mit mein zupf a gern
sog, wia geht desIch kann alles was ich möchte. Und heute geht nix. Abgestellt. Basta.