- Reaktionen
- 20.090
- Checks
- 7
Ghert moi wieder a TÜV gmocht, oder a gscheids Service, jo Maschine zwischend Schenkal, war wos fiarn Machhinikerdenk a foi fürn technischen dienst
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ghert moi wieder a TÜV gmocht, oder a gscheids Service, jo Maschine zwischend Schenkal, war wos fiarn Machhinikerdenk a foi fürn technischen dienst
najo, feign oder nuß is eh wurschtJa. Aber bitte, Verrat des jo keinem
Ja. Aber bitte, Verrat des jo keinem
Hauptsache Ma sieht’s neddo kraxlt a untern tisch
Die sind die innere Ruhe selbst... Zumindest fast das ganze Jahr überUnd wo’s is dann mit de perchtn
Mödst dich freiwillig zur Inspektion?Ghert moi wieder a TÜV gmocht, oder a gscheids Service, jo Maschine zwischend Schenkal, war wos fiarn Machhiniker
owa da interval ghört mindestens auf 4 moi in da wochn stödGhert moi wieder a TÜV gmocht, oder a gscheids Service, jo Maschine zwischend Schenkal, war wos fiarn Machhiniker
Mei Werkzeug interessiert di jo netMödst dich freiwillig zur Inspektion?
Du zeigst es mir jo net. I zeig meins jo brav herMei Werkzeug interessiert di jo net
Owa 2x Täglich, und guat gschmiert, an reiber host glei moiowa da interval ghört mindestens auf 4 moi in da wochn stöd
najo, bei bedarf darfst as eh auspocknMei Werkzeug interessiert di jo net
ah, do spricht da fochmauOwa 2x Täglich, und guat gschmiert, an reiber host glei moi
Host no nie gfrogt dei Werkzeug hob i no nia gsegn, des wos ma siacht is a SpüzeigDu zeigst es mir jo net. I zeig meins jo brav her
Jo hob i glerntah, do spricht da fochmau
Bitte lieber Herr @Mitglied #239819 zeig mir jetzt und nun Deinen Schwanz. Direkt genug?Host no nie gfrogt dei Werkzeug hob i no nia gsegn, des wos ma siacht is a Spüzeig
i bin jo no imma da lehrbua im erstn lehrjohr, i schoff die berufsschui nedJo hob i glernt
So is recht du Luder schau eini bei mein ProfüBitte lieber Herr @Mitglied #239819 zeig mir jetzt und nun Deinen Schwanz. Direkt genug?
den zoagt a nur realBitte lieber Herr @Mitglied #239819 zeig mir jetzt und nun Deinen Schwanz. Direkt genug?
Mei hosts du scheni bin jo no imma da lehrbua im erstn lehrjohr, i schoff die berufsschui ned
Hob i scho längstSo is recht du Luder schau eini bei mein Profü