G
Gast
(Gelöschter Account)
a haOft woar i e net , es pfuschn woar ma liawa
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
a haOft woar i e net , es pfuschn woar ma liawa
Na siachst, geht jo, ma musss die inneren werte immer erst aussa huinUnd wie
Aussiholen und länger machen werden wir was ganz andersNa siachst, geht jo, ma musss die inneren werte immer erst aussa huin
Moannst? , epa moi des Deckgstö auspockni bin für die @Mitglied #588369 eh zweng versaut
Mei des host schön gsogtAussiholen und länger machen werden wir was ganz anders
wieso, tuast sei bestes stück wia die kipfaln wuzln?Aussiholen und länger machen werden wir was ganz anders
Ich mach es solange steif bis es mich aufspießtwieso, tuast sei bestes stück wia die kipfaln wuzln?
So laungs man net in hof aussi zahtwieso, tuast sei bestes stück wia die kipfaln wuzln?
dann kaunst eh glei an spieß nehmenIch mach es solange steif bis es mich aufspießt
I bemüh mi. GöööMei des host schön gsogt
sicha, dann wirst wia am andreaskreuz am ortsende an die ortstofl bundnSo laungs man net in hof aussi zaht
Worst do jetzt e auf die Knie, wiesd des gschriebn host?I bemüh mi. Gööö
Liegend auf meine Terrasse im LiegestuhlWorst do jetzt e auf die Knie, wiedt des gschriebn host?
Do miass ma no übenLiegend auf meine Terrasse im Liegestuhl
pass aufLiegend auf meine Terrasse im Liegestuhl
Bin schattenliegendpass auf
ned das´d an hitzeschlog kriagst
na dannBin schattenliegend
Du wirst genau des nehmen wosd kriagstDo miass ma no üben
kriagt da hoit wos?Du wirst genau des nehmen wosd kriagst
Du wirsds genau so griagn wie i wüDu wirst genau des nehmen wosd kriagst