- Reaktionen
- 1.926
- Checks
- 15
Weil ich neugierig bin
Du bist nicht zufällig eine Frau?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Weil ich neugierig bin
NeinDu bist nicht zufällig eine Frau?
Gute BesserugLese ich erst jetzt, viel Spass, ich lieg eh mit kreuzweh und jetzt keine dummen sprüche über hexen, artgenossen oder wovom man sonst noch kreuzweh bekommen könnte.
Nein
Ganz zufällig nicht.
Gute BesserungLese ich erst jetzt, viel Spass, ich lieg eh mit kreuzweh und jetzt keine dummen sprüche über hexen, artgenossen oder wovom man sonst noch kreuzweh bekommen könnte.
Du bist nicht zufällig eine Frau?
Nein
Ganz zufällig nicht.
Magst nachschauen?
Irgendwann erwische ich dichdann ab zum Arzt - bei Frauen wird Neugier als normal eingestuft - aber nur bei Frauen
Irgendwann erwische ich dich
I fiacht mi iatzt scho woannst me 2019 oda 2020 amoi dawischt
ebenfalls gute Besserung
Musst du auchI fiacht mi iatzt scho woannst me 2019 oda 2020 amoi dawischt
ich kann dich ja festhalten
Musst du auch
dachte das tust eh scho die ganze Zeitmuass i mi iatzan voa dia a nu fiachtn
sog i jo
Nein nur vor mirmuass i mi iatzan voa dia a nu fiachtn
dachte das tust eh scho die ganze Zeit
aba du hast di j a net zu uns obi trautwegn der bledn brotpfoann fiacht i mi ned - des tuat nuar da @Mitglied #366131 ...
... oba woart amoi des letzte moi hoasdd zwoa stundn am moannaklo herpasst - des wa doann schoa zum fiachtn
aba du hast di j a net zu uns obi traut
wir sind eh nur im Vorraum gestanden (obwohl da eine Couch stand...)warum woi - do wuilst in ruhe amoi wossa lossn geh und doann stengan do zwoa so diandln ummadum und lossn da koa ruah ... oiso koa wunda - monna brauchen auch eannan oart wo's eannane ruah hobn
wir sind eh nur im Vorraum gestanden (obwohl da eine Couch stand...)