Wachtmeister Wiesinger is back

I hob jo meine 17 schorfn Freind in der Glock. A Warnschuss ind Luft und de sand wieder munter. Scheisse Oachkatzl obgschossn. Wird a Schlüsselanhänger fürn Pinzgauer. Do hom ma wenigstens glei zwa Oachkatzlschwoaf.

....was der Herr Stabswachmeister damit ausdrücken möchte ist, dass er einen Schwanz wie ein Eichkätzchen hat.....zwar nicht so lang, aber so behaart!

....was der Herr Stabswachmeister damit ausdrücken möchte ist, dass er einen Schwanz wie ein Eichkätzchen hat.....zwar nicht so lang, aber so behaart!

Umgekehrt aber des geht ihna an Schass au. So jetzt die 5 Angriffsarten: Des zagt der goschate Wochtmasta vur. Schauns das de beim Robben und Gleiten sche den Oasch unten lossn. Sunst schiasst eahm der Feind weg. Und des is ma wurscht ob do a Gatsch is. Friss Schlamm Alter.

Mittagspause. A Padl Fronkfurta gibt's zum haban. Wenn jetzt wer sogt, das des Wiener Wiaschtln sand, donn hott sie/er des Wiaschtl in der Nosn stecken. I fohr daweu ins Sacher auf an Kaffee und a Turtn.

Rüülps. So a Drecksau. Ok weiter geht's. Jetzt werfen wir Handgranaten in See eine. De Fisch wos auf die Oberfläche kumman, grill ma uns auf Nocht.

An Haufen Fisch fiar aufd Nocht. Jetzt schiass ma mit der Panzerfaust. Zielobjekt: Wurscht

Zwentendorf is hi. Der Reaktor is a planiert und jetzt zum Rest des Schützenfests fahr ma no min Panzer spazieren und lassen uns von der Bevölkerung feiern. Donn geht's zruck in de Kasern, Waffen putzen, Duschen (es feuts olle des is a Wahnsinn) und donn grill ma de Fisch. Donn 3 Stunden zusätzliche Freizeit. Heit kennts eich ansaufen. Darin sads eh Wödmasta. Und donn schlofn geh.

.....und der kann grüdd´n Fisch mog, krieagt hoit Fischstäbchen oder an bochanen Pangasius.....
I schmeiß ma a T-Bone auf´n Grüller und aus Nochspeis die Sacherturten, die ma der Wondratschek aus´n Sacher mitbrocht hot.

Heit verwöhnen wir unsere Mädls und Jungs. Ahjo murgn kummt der Bundespräsi (wer a immer des is) vorbei und verteilt Orden. Und donn hobts Freizeit.

Schnö austreten vor die Kompanie. Mit Austreten man i jetzt ned brunzn. Der Herr Bundespräsident ist da. Er wird Orden verteilen. Wer ist jetzt der Präsident? ITS ME!!! Ab sofort bin ich Oberbefehlshaber von eich. Jetzt kriegts olle an Orden, es wird jede(r) befördert, der Blunznstricker heisst jetzt Zitzevicek und aus.

Heite durts ihr zum ersten Moi mit schorfer Munition schiassn. Zielobjekt: Pappfiguren ihr Weihnachtsmänner. Sollte sich jemand irrtümlich selbst anschiessen oder ähnliches, donn scheissts eich ned au. Der Schiessplatz ist neben dem Heeresspital. Die haben gute Pathologen äh i man Ärzte dort. Sollen jo a ned arbeitslos werden oder? Furz beiseite: Schiessts afoch auf die Pappfiguren, donn passiert nix.

Glei konnst brunzn. Wir gengan jetzt eh in Woid und mochn an Orientierungslauf. Wie ihr wieder aus dem Woid wieder ausse kummst, ist eicha Problem.

.....der Rekrut Toni hod gsogt, er wü im Woid bleibn......i glaub der hot durt´n sei Weßbier bunkert......oder a Kraut anpflanzt.

Bin mir noch nicjt sicher obs nur Spaß ist oser ein zweiter Felix. Aber bis jetzt find ich es witzig :D

Zurück
Oben