- Reaktionen
- 159.176
- Checks
- 161
sowas gibt es doch gar net
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
sowas gibt es doch gar net
hab schon geglaubt das ist irgend so ein veganer scheiss... aber wenn du es auch nicht kennst....sowas gibt es doch gar net
nö, noch nie davon gehörthab schon geglaubt das ist irgend so ein veganer scheiss... aber wenn du es auch nicht kennst....
bis jetzt no gor nix
i hob die hoffnung eh no ned aufgeben gggggggDa Tog is nu jung. Werd scho nu.
Mei Tog wird heite a Scheisse. Juhu.
i hob die hoffnung eh no ned aufgeben ggggggg
loss des, dann suda ma wieda ggggggggI hob de Hoffnung scho laung aufgebn
Des Lebn is hoid koa Ponyhof
loss des, dann suda ma wieda gggggggg
tjo, uns werden die preise leider gemachtHosd eh Recht. Ända ma liaba wos. Wei jeda is jo seines Glückes Schmied.
Hob in da Fria mit mein Hoizhaundla telefoniert und eam gsogt dass ma da Hoizpreis zniada is und mia do wos mocha miasn.
I glaub er locht nu imma
tjo, uns werden die preise leider gemacht
soda, i geh moi mampfen, und do locht da magen
Spatzal schon mal mit einem andern Händler probiert, Konkurrenz belebt ja angeblich das GeschäftHosd eh Recht. Ända ma liaba wos. Wei jeda is jo seines Glückes Schmied.
Hob in da Fria mit mein Hoizhaundla telefoniert und eam gsogt dass ma da Hoizpreis zniada is und mia do wos mocha miasn.
I glaub er locht nu imma
Spatzal schon mal mit einem andern Händler probiert, Konkurrenz belebt ja angeblich das Geschäft
War nur ein Vorschlag.....Daunkschei fia den Hinweis. I orbeit mit mein Händler scho zwoanzg Joa zaum. Und i fia hiazd ned aus warum i ned wexl.
Hoizpreis is hoid im Köla.
dann lad di oane ein ggggggTjo des is hoid de Realität.
I trink hiazd in Rua a nu an Kaffee. Kids san in Kiga und mei Frau is in da Orbeit.
Sturmfreie Bude
dann lad di oane ein gggggg
vasteh i ned, für an sprungstier muaß ma a zoin ggggggggBist oag
Koa Göd fia sowos