Was hat dir heute ein Lächeln ins Gesicht gezaubert?

Als ich mich getraut hab mit einem jüngeren zu schlafen.
Wurde mir angeraten nach meiner schlimmen Scheidung.
Kann die Männer verstehen is schon mal was sehr feines.
Nichts auf Dauer aber sehr schön.

heit mei letzter tog noch 6wo reha🥰i bin überglücklich! olle 3 reha-ziele san erreicht u enorme lebnsqualität zruck kriagt! vü tränen san grunna, de erste zeit richtig vverzweilt gwesn, ois i plötzlich rückschritte gmocht hob. oba i bin jedn durt vom herzn daunkboar, fiar jedn anzelnen oarschtritt!20210407_191732.jpg

heit mei letzter tog noch 6wo reha🥰i bin überglücklich! olle 3 reha-ziele san erreicht u enorme lebnsqualität zruck kriagt! vü tränen san grunna, de erste zeit richtig vverzweilt gwesn, ois i plötzlich rückschritte gmocht hob. oba i bin jedn durt vom herzn daunkboar, fiar jedn anzelnen oarschtritt!Anhang anzeigen 8674541
@Mitglied #473397 dann wünsch ich dir noch einen guten und weiteren Heilungsverlauf glg

heit mei letzter tog noch 6wo reha🥰i bin überglücklich! olle 3 reha-ziele san erreicht u enorme lebnsqualität zruck kriagt! vü tränen san grunna, de erste zeit richtig vverzweilt gwesn, ois i plötzlich rückschritte gmocht hob. oba i bin jedn durt vom herzn daunkboar, fiar jedn anzelnen oarschtritt!Anhang anzeigen 8674541
Hiaz is da Kranfohra a wieda oarbatslos ;):rofl:

Du hast ja a Holz vor der Hütte :oops:
Da möchte ich keine Tuttlwatschen bekommen :rotwerd:

Zurück
Oben