- Reaktionen
- 71.564
- Checks
- 9
Aber ich bin gestörtMei eigenes Ava....i muass mi die ganze Zeit söwa anschauen....sooooo herzig....
Anhang anzeigen 12920148
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Aber ich bin gestörtMei eigenes Ava....i muass mi die ganze Zeit söwa anschauen....sooooo herzig....
Anhang anzeigen 12920148
Aber ich bin gestört
Was hat das jetzt mit mir zu tun?????
Trau di ruhig...... trau di......
Mei eigenes Ava....i muass mi die ganze Zeit söwa anschauen....sooooo herzig....
Anhang anzeigen 12920148
metoo - und so praktisch - die Nasn wie a Steckdosn wo ma glei s'Handy aufladen kann
Dann zeig sie mal...vielleicht foit uns was ein!?Da hab i schon Schlimmeres gehört, was man mit meinen zwei Löchern tuan kunnt....
Dann zeig sie mal...vielleicht foit uns was ein!?
Nö... Ich hab ja SandalenJo eh….
Hast du nu nie verbrennde Fussal vom Sand gehabt?
@Mitglied #527049 da wieda amoi ---->Anhang anzeigen 12921621
da mechats am liabsten in Bildschirm einisteigen und die glei amoi anständig vergenußferkeln
Host du scho Saisonopening mit da Mitglied #505578 ghabt ?@Mitglied #527049 da wieda amoi ---->Anhang anzeigen 12921621
da mechatst am liabsten in Bildschirm einisteigen und die glei amoi anständig vergenußferkeln
Nun wennst des net weißtWO hast an Bledsinn g'lesen goscherts @Mitglied #598272