G
Gast
(Gelöschter Account)
Da @Mitglied #574153 hat scho recht.Vielleicht braucht es jemanden zum klein schneiden?![]()
Gemein bist..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Da @Mitglied #574153 hat scho recht.Vielleicht braucht es jemanden zum klein schneiden?![]()
Ach.. Kann Mi gar nicht an dich erinnern.. Dast moi bei mir geschlafen hättest?![]()
![]()
Stimmt. Tu das. Genieße das Bett.Aber i geh jetzt dann ja ins Bett.
Egal.. Macht e jeder das was a will..Jetzt schreibst dich grad in einen Strudl.![]()
@Mitglied #574153 herst verunsichere mir da net olle..Da @Mitglied #574153 hat scho recht.
Gemein bist..
ois vo Dir is a FrechheitI war voi nett eh..
Wo is des frech?![]()
I bin zu jedem so, wie i glaub dasas braucht...ois vo Dir is a Frechheitsöbst wennst es liab meinst, wirst frech
eh guat
![]()
wia wor des mit dem komischn jin und jang oder wieas hoaßt
i glaub, do is eher am feucht tramanSie ist sogar frech, wenn sie schläft.![]()
Keine Ahnung von was du redest? Sicher vom grünen und orangen Twinni.wia wor des mit dem komischn jin und jang oder wieas hoaßt![]()
is woi fost es SöbeKeine Ahnung von was du redest? Sicher vom grünen und orangen Twinni.![]()
...a deshalb bekomm i imma so süße, mit ganz viel Herzal verpackte WhatsApp von dir?I bin zu jedem so, wie i glaub dasas braucht...![]()
Ich wart selber auf ein freies........ wo is grad a Betterl frei - was war da grad???
Mir wär nach mehr Schlaf
Guten Morgen - habt es fein![]()
Dein Kaffee ist ja grün!.... wo is grad a Betterl frei - was war da grad???
Mir wär nach mehr Schlaf
Guten Morgen - habt es fein![]()
Des grüne schmeckt besser.is woi fost es Söbe![]()
Jawoi... Owa se san net rot bei dir sondern schwarz lila.....a deshalb bekomm i imma so süße, mit ganz viel Herzal verpackte WhatsApp von dir?
Also brauch i des???![]()
![]()
Des is ja egal... aber eben gaaaaaaanz viele Herzal...Jawoi... Owa se san net rot bei dir sondern schwarz lila..![]()
Dein Kaffee ist ja grün!
Morgen miteinander!