- Reaktionen
- 186.145
- Checks
- 59
Na geeehhh i hätte sie jooo firraaa gfongt aber i hob luxus kann TrostTrosttittn wü er sehn![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na geeehhh i hätte sie jooo firraaa gfongt aber i hob luxus kann TrostTrosttittn wü er sehn![]()
Na geeehhh i hätte sie jooo firraaa gfongt aber i hob luxus kann Trost![]()
![]()
Luxus is a okay manst ...I glaub er wär do ned so haglich gwesn & hätt sich a über luxus gfreit... zumindest bei mir wärs so![]()
![]()
vlt träumt er jo grod davon, do wär aufweckn blöd kurz vorm Höhepunkt vltLuxus is a okay manst ...Aber alte Männer soll ma jo ned aufwecknn also verletzt mi jo ned
![]()
Müsli verputzen
Ich kann’s fast ned glauben, aber i hab heut zu wenig gegessen… jz hätt’s mi fast vom Radl ghaut, solche Probleme hab i des Stückerl nach Haus ghabt![]()
AufpassenMüsli verputzen
Ich kann’s fast ned glauben, aber i hab heut zu wenig gegessen… jz hätt’s mi fast vom Radl ghaut, solche Probleme hab i des Stückerl nach Haus ghabt![]()