Outdoor Weikerlsee - der Heterotread

nur mehr schnell Infos haben wollen und grössere Texte nicht mehr erfassen zu können nennt sich fachsprachlich funktioneller analphabetismus.nichts das man fördern sollte.wenns schwerer zu lesen ist was solls.ruhig mal die grauen Zellen a bisserl mehr als üblich fordern.kaun ka föhla sei
verstehe, mit solchen postings hast du 14.343 kommentare abgesetzt.
meine empfehlung: frische luft ist besser als ständig vorm compi hocken.
MFG chris!

I find des herum Blödeln 🤣🤣🤣🤣
Mich unterhälts und ich habe was zum 😄😄😄😄
Das Lebn is eh scheisse gnug
Und unser Striker82 belebt den Seethreat vom feinsten👍
Ist auch im persönlichen Gespräch ein richtig lustiger geiler Typ

kein problem, jeder hiesige/dosige soll so sein wie er will. fakt ist, dass es hier menschen gibt, die schnelle/sinnvolle informationen aus dem forum ziehen möchten und selbiges ist bei dutzenden emoticons und hardcore-mundart eben nicht einfach.

ps: ich bin ein hiesiger ;)
Dua die ned owe do gibts no ondaniche Dialekte, do ho sogoa i ob und zua zan denga, nur i los hoid donn afoch wias is und ferdi 😉
verstehe, mit solchen postings hast du 14.343 kommentare abgesetzt.
meine empfehlung: frische luft ist besser als ständig vorm compi hocken.
MFG chris!
Recht host du😊
I find des herum Blödeln 🤣🤣🤣🤣
Mich unterhälts und ich habe was zum 😄😄😄😄
Das Lebn is eh scheisse gnug
Und unser Striker82 belebt den Seethreat vom feinsten👍
Ist auch im persönlichen Gespräch ein richtig lustiger geiler Typ
Mei spotzi des host owa iatzt scho liab gschriem 🤗 mocht iatzt mei Entscheidung wos i am Frieda mocha soid ned einfocha🙈 fischn in untermüh oda zan See🙈🙈🙈 wurmbodn ko ma dort und dort 🤣🤣🤣 und beisn ko a dort und dort wos🤔🤔🤔 beim oan soid wos beissn, und beim ondan was guard wens ned so wa, wei sunst kannz weh doa🤣🤣🤣

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Wahnsinn iatz is wia ausgstorm do😱 schaut aus ob se kana mehr wos frogn traut🙈 ko ma ned vorstöhn dass a jeda hackön is🤔
I frog e gonz🤫
Ist wer am See?
Kommt eine sie oder ein Paar hin?
Möchte sich vielleicht eine sie vergnügen?🤣
Wo ist jetzt der vafickte 🌲21?
Ironie is a Sau 🤣 soid se iatzt irgendwer beleidigt, gekränkt oda ogsprocha fün,
Tuats ma load🙃
Wünsch no an angenehme Tog🤗🤗🤗

So erstens moi recht an schen dong, für deine unterstützenden Worte😊😊😊
Glaubst echt das ma i vo irgendoan und dazua vo oan der wos in dialekt ned lesn ko, sogn los wia i meine Texte zan schreim ho🤔 donn tuast de sche deischn😅 i lo ma sicha ned vo irgatwenn mei mäui vabittn und scho goa ned vo soichan 🤷‍♂️. I sogat moi de richtign kinas lesn und de ondan los ma bled sterm 😁 wei vü wissn mocht nua kopfweh🤣
Nujo und wos iatzt de Translation betrifft.... do hed i no a bessane Idee 🤣🤣🤣 und zwoa zeichnsproch ko fost jeda lesn und wonn ned ko ma nima höffn.🤷‍♂️

Des wurd donn in etwa so ausschauen:
Den Freida ca.🕘🌃🚙👨‍💼🏞. Um mit 🙋‍♀️und 🙋‍♂️ zu💬 eventuell Passts wieda und 👩👱‍♀️👩‍🦰 doan wieda 😮🍆 und vielleicht 👌😛 damit 👩‍🦰👱‍♀️👩🤪und ev.🚀. Und speda donn 🍆👌 beim 21🌲
🤣🤣🤣
Warum eröffnet ihr nicht einen OÖer Dialekt?

Warum eröffnet ihr nicht einen OÖer Dialekt?
Weiß donn do wia ausgstorm is, bzw. mia uns dort donn vo lauter Leid nerma darettn kinan🤣🤣🤣
Sunst was jo eigentli a guarde Idee😊

Oiso wer vo de Dialekta (sry nur hetro) wa dafia, das ma se an eigenen Weikal 🌲21 tread mochan, dann bitte a Daumen noch oben.
Wei i sogat moi das se a geister tread ned wirkli auszoit.
Dong sche

Dua die ned owe do gibts no ondaniche Dialekte, do ho sogoa i ob und zua zan denga, nur i los hoid donn afoch wias is und ferdi 😉

Recht host du😊

Mei spotzi des host owa iatzt scho liab gschriem 🤗 mocht iatzt mei Entscheidung wos i am Frieda mocha soid ned einfocha🙈 fischn in untermüh oda zan See🙈🙈🙈 wurmbodn ko ma dort und dort 🤣🤣🤣 und beisn ko a dort und dort wos🤔🤔🤔 beim oan soid wos beissn, und beim ondan was guard wens ned so wa, wei sunst kannz weh doa🤣🤣🤣
I glaub de Entscheidung kann net so schwer sein 😉😉😉
Als Hilfe
Erinnere dich an dein erstes zusammentreffen mit uns👍👍👍

Hmmm mal schauen ob du alles mit zu ht und Ordnung zu geht.. am weg.

Zurück
Oben