A
Gast
(Gelöschter Account)
Melange und Schwarzwälder
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Im Oita tut ma si schwara min Umgwehna, also warat eh nix anders gangn.Nochn Unfoi im Juni hob i ma gach an oidn Honda checkt
Na gömeins is boid 18, net 1 Problem u Pickerl problemlos kriagtAn Honda Civic EG3 in feuerrot, des Auto hab I so gern meng dass i mir Jahre später den gleichen noch einmal kauft hob, nur 90 Pferde de Hittn oba den hast treten können, herrlich. Beide unterm Oasch weggrostet
Fiar di?hydraulikschläuche und öl
nur ??? Is eh vü zfü für so a Schüssl, da bist jo beim Ausparkn scho in Lebensgefahr. Mei erster LKW hat net mehr ghabt.An Honda Civic EG3 in feuerrot, des Auto hab I so gern meng dass i mir Jahre später den gleichen noch einmal kauft hob, nur 90 Pferde
da hast aber Strapse und ka Hoserl anghabt wiest ind Werkstättn gfahrn bist.Na gömeins is boid 18, net 1 Problem u Pickerl problemlos kriagt
ba. owa gekauft is gekauft.Fiar di?
Host den Mechaniker mit deine 2 Argumente überredet es auffizpickn?Na gömeins is boid 18, net 1 Problem u Pickerl problemlos kriagt
Im Oita tut ma si schwara min Umgwehna, also warat eh nix anders gangn.
Beide woarn scho beim Kauf ozöhlt, der Erbe ist ein Mazda 3 Takumi Revolution, natürlich auch in rotNa gömeins is boid 18, net 1 Problem u Pickerl problemlos kriagt
Beide woarn scho beim Kauf ozöhlt, der Erbe ist ein Mazda 3 Takumi Revolution, natürlich auch in rot
Spinnst des woar 3 Tog vur Weihnochtn...i woar mitn Angora Schlüppi durtda hast aber Strapse und ka Hoserl anghabt wiest ind Werkstättn gfahrn bist.
Oba den kriagt die Esther netder g'foit ma oba eh a guat, net so eckad wie die meisten andern
Puffrote Autos gfoin ma eh netOba den kriagt die Esther net
Autos ghern sowieso schwoaz.Puffrote Autos gfoin ma eh net
Des glaub i dir jetzt afoch netPuffrote Autos gfoin ma eh net
Wie farblos, schwarz ist ka FarbeAutos ghern sowieso schwoaz.
Aber elegant. Des ziagt bei die Damen.Wie farblos, schwarz ist ka Farbe
Ich bin so ein ProletAber elegant. Des ziagt bei die Damen.