- Reaktionen
- 10.559
Einen Dieselfilter....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Mir sogn bitte
und wennstas mit Messa und Gobi isst griagst kans,
Na dankeAn behördlichn Hinweis, dass ma net telephoniern soll auf da Autobahn.
€50.-
@Mitglied #473397 Mogst?
Fiar 575€ moch i da den schaß sugoar obn ohneEine Zündspule für meine Kettensäge, magst du die einbauen ?
Jetzt oba , und des um de zeit ,kaust net schlofn du schoafe Hen???Fiar 575€ moch i da den schaß sugoar obn ohne... Daunn is net nur dei kettnsog im oarsch, na, a nu deine augerl
![]()
Des tatert i gern segn wie deine Tittn nachan vulla Kettnsägnöl san.Fiar 575€ moch i da den schaß sugoar obn ohne... Daunn is net nur dei kettnsog im oarsch, na, a nu deine augerl
![]()
Ach, lassen wir sein, wäre ein wirtschaftlicher Totalschaden, schlecht sehen kann ich eh gut.Fiar 575€ moch i da den schaß sugoar obn ohne... Daunn is net nur dei kettnsog im oarsch, na, a nu deine augerl
![]()
Den hast du aber auf der Klotüre der Arche Noah gelesen.Da fallt ma die Gschicht vom wackeren Burgenlandler ein, der a Kettnsag im Logerhaus kauft. 2 Meter Holz konnst schneidn in da Stund, sagt ihm da Verkäufer.
nach a poa Tog kummt er ins Logerhaus, abgekämpft, mit Blasn auf die Händ als wia. Sogt, heast i hab net ami an hoibertn Meter gschafft! Die Sog ius a Scheissdreck!
Der Haberer schaut sis an; Kettn schoaf und schee gspannt - is ok. Er nimmts, legts auf dread und reissts an, sie springt beim erschtn Riss an.
der Mann aus dem Land der Burgen steht mit offenem Mund danebn: "Wos isn des fir a Wirbl???"
na, hat mir mein krowodischer Gsell in da Lehrzeit derzählt.Den hast du aber auf der Klotüre der Arche Noah gelesen.![]()
Mit müchschaum und so?A Kaffeemaschine
Nein ohne, bin schwarztrinkerMit müchschaum und so?![]()