W
Gast
(Gelöschter Account)
In meim Herzn is bloss Platz fiar oane. Ned so wia bei Dir.... i hoff net an SIE, de mitn schiachn blearmifetzn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
In meim Herzn is bloss Platz fiar oane. Ned so wia bei Dir.... i hoff net an SIE, de mitn schiachn blearmifetzn
Was hast Du gegen mein Sommerkleid?... i hoff net an SIE, de mitn schiachn blearmifetzn
gulaschreindl??? des derfst beim pemperm net laut song,do wird da kane feicht
An das fragliche Teil kann Dein Sommerkleid gar nicht hinkommen.Was hast Du gegen mein Sommerkleid?
tiarf drin schlogt mei bißgurnherz nur fiar di!!In meim Herzn is bloss Platz fiar oane. Ned so wia bei Dir.
*kopfkino*Wenn er mal drin ist, dann läufts eh flüssig.
so wos schiachs ziahgt ka dackl oWas hast Du gegen mein Sommerkleid?
*kopfkino*
In meim Herzn is bloss Platz fiar oane. Ned so wia bei Dir.
DU NET oiso pock dein schlecker wieda eiWer Regie?
Jo eh, die ist ja auch grösser. Und wächst täglich mit ihren Aufgaben.dein wichtigstes organ ist auch ned das herz sondern die leber
DU NET oiso pock dein schlecker wieda ei
hmm.. oba figurtechnisch passt zu de herzbuam,oda??Schau i aus wie Sepp Forcher? Nur weu i im Stoi schnacksl, hast des no long ned, das i Klingendes Österreich moderiere.
Des sagst jetzat bloss, weilst an stevo und an otto ned kriagst.tiarf drin schlogt mei bißgurnherz nur fiar di!!
Des sagst jetzat bloss, weilst an stevo und an otto ned kriagst.
Weil da meistens auch Du bist.wieso landen die Gustosrückerl immer im Kübel?
wieso landen die Gustosrückerl immer im Kübel?
wär logisch. Bin jo a Gustostückerl .. so woe dei hintere KeuleWeil da meistens auch Du bist.
Stevoesther is massiv geildamit die verwässerer keine beitragspunkte bekommen...sonst täten da biertoni und die stevoesther ja die Hitliste anführen