- Reaktionen
- 174.069
- Checks
- 149
Na bitte, bin i ja glei wieder wie neuna servas
oba a bekommst noch dazu
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na bitte, bin i ja glei wieder wie neuna servas
oba a bekommst noch dazu
wü i a hoffnNa bitte, bin i ja glei wieder wie neu
Na, nur a bissl erhöhte Temperatur, aber letzte Nacht hots mi mit da Luft recht ghobtwü i a hoffn
hast Fieber auch?
wenn das schlimmer wird, rufst bitte die Rettung ohne lang zu überlegen!!!!!Na, nur a bissl erhöhte Temperatur, aber letzte Nacht hots mi mit da Luft recht ghobt
passt halt auf Dich auf heast mir wolln Di beim nächsten Stammi wiedersehenDes is mei Rettung
Anhang anzeigen 10001469
Du wüst nur mei Leberpasst halt auf Dich auf heast mir wolln Di beim nächsten Stammi wiedersehen
jo - meine is scho a bissl beleidigtDu wüst nur mei Leber
Tausche Bierleber gegen Drogenleberjo - meine is scho a bissl beleidigt
ko ma ned afoch a zweite einbauen? so a Backupleber warat a GschichtTausche Bierleber gegen Drogenleber
Na, des woin ma bestimmt net...ess ma liaba ane und redn uns ei das des a hüftko ma ned afoch a zweite einbauen? so a Backupleber warat a Gschicht
Aber nur als Überbrückung, bis was gscheites kommt.Des is mei Rettung
Anhang anzeigen 10001469
guter PlanNa, des woin ma bestimmt net...ess ma liaba ane und redn uns ei das des a hüft
irgendwas mit empfehlenswerten Nebenwirkungen dabei??Der Dealer hat Nachschub gebracht, jetzt gehts bestimmt wieder bergauf
Anhang anzeigen 10001418
Na, leiderirgendwas mit empfehlenswerten Nebenwirkungen dabei??
also bleibt die nur der Fieberwahn....Na, leider
Kann ma den sonst auch als Ausrede nehmen?also bleibt die nur der Fieberwahn....
guuute Ideee... Herr Inspecktoooor i bin ned bsuffn oda beeindtächigt... i foa im fiabawahn.... naja bin mit jetzt nimmer sooo sicher...Kann ma den sonst auch als Ausrede nehmen?
Aber wär fürn Inspektor bestimmt mal was Neuesguuute Ideee... Herr Inspecktoooor i bin ned bsuffn oda beeindtächigt... i foa im fiabawahn.... naja bin mit jetzt nimmer sooo sicher...
Da müsst ma unseren EF Polizisten fragenAber wär fürn Inspektor bestimmt mal was Neues