- Reaktionen
- 209.040
- Checks
- 78
wie schauts auf den Feldern bei euch aus ?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Die Produktion is wegen Zeitmangel vorübergehend eingestellt.Punschkrapfn san a aus?![]()
... stimmt.. ned amoi mehr des moosgrüne Bidetja dann hast ja gar nichts mehr was man dir nehmen kann
Ich weiß, ihr werdets jz alle tief bestürzt sein.... aber des Bidet ist schon verkauft... bitte keine weiteren Gebote mehr![]()
Wir haum nur Wiesen, Weiden, Almfläche, Biodiversitätsfläche und Woidwie schauts auf den Feldern bei euch aus ?
Wir haum nur Wiesen, Weiden, Almfläche, Biodiversitätsfläche und Woid![]()
HEH!! D'Ockerbaun sand de mitn dicken Merzedes und Bauch. Wir Bergbäuerlein sand de mitn Geländewogn und da diarrn Kraxnoiso, gstopfte![]()
Fendt Traktor! I hob den Fendt Traktor vo de Ockerbaun vagessnHEH!! D'Ockerbaun sand de mitn dicken Merzedes und Bauch. Wir Bergbäuerlein sand de mitn Geländewogn und da diarrn Kraxn![]()
HEH!! D'Ockerbaun sand de mitn dicken Merzedes und Bauch. Wir Bergbäuerlein sand de mitn Geländewogn und da diarrn Kraxn![]()
Fendt Traktor! I hob den Fendt Traktor vo de Ockerbaun vagessn![]()
de raub da I![]()
... gegen euch zwei Zitatverdreher bin i eh wirkli nu des reinste UnschulslammDu host jo a Glick ghobt dass di nit füars Kloasta entdeckt hobn, wonn de Unschuid ollewei no da is,
![]()
Kennst mi jo ned amoi
owa es seits fescha![]()
nana, i pass scho auf, mei gnack hoit vom leckn eh wos aus...Kennst mi jo ned amoi.
Uuuund pass auf!!! Hiazt wärsr scho glei auf deiner Schleimspur ausg'rutscht!!Hearst Bua!! Du brichst dir nu amoi s'Gnack
![]()
Haxlbüdl und a bisserl Hois mit Schulter???nana, i pass scho auf, mei gnack hoit vom leckn eh wos aus...
i hob büdln von dia gsegn![]()
Wir Bergbäuerlein sand de mitn Geländewogn und da diarrn Kraxn![]()
Naa... sowos spielts ned bei de kloan Bergbäuerleinja, arm. Mir wern a Sammlung machn, dass wenigstns amoi im Monat tanken könnts.
![]()
Naa... sowos spielts ned bei de kloan BergbäuerleinDo muasst um einige PS abspecken und über 17 Joahr hot er jz auch scho aufn Buckl... i
A echte Schwobn Kraxn so oana passt net zu uns, i muaß schaugn dass meine Fendt olle laffn, des Auto is lei a Mittel zum Zweck und do tuats a Koreanischa Reiskocha a,ja, arm. Mir wern a Sammlung machn, dass wenigstns amoi im Monat tanken könnts.
![]()
Auto is lei a Mittel zum Zweck
Ja die oidn woarn scho der Hammer, do muaß i da auf olle Fäll recht gebn,Oba a oida Benz is halt net zum umbringen, I hätts früher selber net glaubt was die aushalten. 700.000 auf der erstn Maschin, ohne grosse Spompanadln und umadumschraufn.
Ja die oidn woarn scho der Hammer, do muaß i da auf olle Fäll recht gebn,![]()
Das nennt man gewinnorientiertes Qualitätsmanagementdie hams ja dann auch solang verschlechtbessert, dasst heut a nur mehr so lang damit fahrn kannst, bis die Garantie aus is, sonst gehst nega.