Agrar, Bio jo/na, Forst, Traktor , via de bauan hoid und ums pudan gehts do eh a

Mir sind früha a immer mit die normaln Baustellnrafn Winterdienst gfahrn. Die Kettn hab i nur im Summer im Gatsch braucht.
Bei uns schneibts jetzt... und mi gfreits net die Winterrafn suachn. Eppa habns dann Profü eh kans wenn is find.

Ari sog amol woarst Du do vielleicht beim Demonstrieren in da Heinbuarga Au, ;) weil do woar jo a Haufn Gatsch wo da damalige Auhirsch sei Unwesn triebn hot,

Na, vor dreissig Jahren bei die Deponiesanierungen. Ganzer Haufen Sportanlagen, Spielplätze und so Zeug liegen auf vergrabenen Deponien voller Mist. Da sind wir bei jedem Wetter drin rumgfahren.... bei einer (Heubergstättn) habens dann die LKW auf der Strassn schon an einer Raupn anghängt und einizaht, weilst eh nach zwanzig Metern bis zu die Achsn im Dreck gsteckt bist.

Na, vor dreissig Jahren bei die Deponiesanierungen. Ganzer Haufen Sportanlagen, Spielplätze und so Zeug liegen auf vergrabenen Deponien voller Mist. Da sind wir bei jedem Wetter drin rumgfahren.... bei einer (Heubergstättn) habens dann die LKW auf der Strassn schon an einer Raupn anghängt und einizaht, weilst eh nach zwanzig Metern bis zu die Achsn im Dreck gsteckt bist.
Ari Du host mein volln Respekt, des is a Job do brauchst an guatn Mogn, sunst speibst di eh scho in da Fruah an wannst auf die Baustell kummst, :daumen:

Ari Du host mein volln Respekt, des is a Job do brauchst an guatn Mogn, sunst speibst di eh scho in da Fruah an wannst auf die Baustell kummst, :daumen:

a geh, das war immer a Riesentheater. Und verdient hab ich auch ganz gut. Ma braucht a Herausforderung, sonst könnt ma ja sich ja gleich zu an Fliessbandl hockn.

Amal war ka Raupn da, da hab ich den ganzn versunkenen LKW aufhebn müssn, dass i die Kettn unter die Radln einibring. Mit die Stützn von an Heckkran geht des no halbwegs. Ausgschaut wie Benjamin das Erdferkl nachher.

.. und mi gfreits net die Winterrafn suachn. Eppa habns dann Profü eh kans wenn is find.
Jetzt hob is do gmocht.

10 Rafn, 5 mit an Profü, sogar zwa gleiche san dabei. :hurra:

Was is mit euch? Frucht einbracht, ois winterfest gmacht und jetzt liegts die nächstn paar Monat auf der Bäurin?

Arizona mir hobn doch unlängst amol übern Diesel gred, jetzan hob i in so an Fochblattl glesn dass de Firma Genol mit der OMV an Dieselzuasatz entwickelt hot dea unter anderm a Frostsicha bis -28° sei soi, host Du von den scho was gheart,
Mei GöGa sogt gerade, wir haben den Genol Protect ohne Bioanteil und der geht bis -40° 🤔

Was is mit euch? Frucht einbracht, ois winterfest gmacht und jetzt liegts die nächstn paar Monat auf der Bäurin?
Weißt ned was böse Zungen behaupten? :fies:
Warum liegt der Bauer ab dem Spätherbst aufn Bauch?
weil er drauf wartet, dass ihm die Förderung in Arsch schieben 😜
... is natürli nur a böses Gerücht :lehrer:

Zurück
Oben