C
Gast
(Gelöschter Account)
a schau, dass man dich hier bei de baun trifft.............
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
so viel haben wir nicht aber 10cm sind es schon25 cm Neuschnee
![]()
Ich werds meinem Mann ausrichten, dass eam an Bledsinn vazöhn-40 stimmt nicht, I glaub -28 hobe glesn, des genügt eh a![]()
Der schaut halt, dassd fit, g'sund und jung bleibstEinen schönen Sonntag wünschen wir. Zuerst in die Kirche und dann in den Petrus sein Fitnesstudio
Vo gestern auf heut?25 cm Neuschnee
![]()
zusammenVo gestern auf heut?![]()
Achsooo... i glaub des bringen wir auch zaumzusammen![]()
Habs erst aussagsucht aber no net montiert. Aner hot an Potschn.Wannst die Reifn testn mechst dann kumm zu mir Ari weil do schneibs iatz seit a zwoa Stund ganz ordentli,![]()
Wenn er si auf so Seitn umtreibt werns ka Freud mit eam habn im Himml.Der schaut halt, dassd fit, g'sund und jung bleibst
.... vermutlich kau er dich ned brauchen da oben
![]()
Schönen ersten AdvendAchsooo... i glaub des bringen wir auch zaum.
Also... heut mal Sauna einschalten![]()
Dir auch einen schönen 1. AdventsonntagSchönen ersten Advendich hoffe es geht euch allen gut
![]()
Da sind wir anderer Meinung die kann man noch bekehrenWenn er si auf so Seitn umtreibt werns ka Freud mit eam habn im Himml.
Was geht dich das an ?
Seit doch froh das sie bei den Bauern auch ist
Schneeschaufel ist jetzt aber wichtigermIt der Sense , bin ich besser als er
![]()
Schneeschaufel ist jetzt aber wichtiger
Des is grod recht zum anfanga mit de Pfluag damit ma siecht ob ois richtig lafft,25 cm Neuschnee
Wie gehts dir Sunny , alle Maschinen in Betreib ?Des is grod recht zum anfanga mit de Pfluag damit ma siecht ob ois richtig lafft,![]()
Danke mir gehats guat Crasy i hoff Dir a, jo de Maschinen sand olle auf Winterbetrieb umgrüst, soit eigentli ois passn,Wie gehts dir Sunny , alle Maschinen in Betreib
Bei uns sois morgn wieda schneibm, hob en Schneepfluag eh glei draulossn