- Reaktionen
- 22.140
- Checks
- 3
Ari des ko i mia vorstelln, de Gschicht is oba a Genial,Hab mi immer wegdrahn müssn, wenn i eam gsehn hab, dass er net sicht wie i mi abhau.
![Hahaha :hahaha: :hahaha:](/styles/default/erotikforum/smilies/hahaha.gif)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ari des ko i mia vorstelln, de Gschicht is oba a Genial,Hab mi immer wegdrahn müssn, wenn i eam gsehn hab, dass er net sicht wie i mi abhau.
Ari des ko i mia vorstelln, de Gschicht is oba a Genial,![]()
Danke mir gehats guat Crasy i hoff Dir a, jo de Maschinen sand olle auf Winterbetrieb umgrüst, soit eigentli ois passn,
Tja Crasy do miassma kämpfen do huift gor nix, aba fia manchane werds scho eng a wearn,der Lockdwon ist halt nicht gut für unsere Gewerbe ..... aber naja schau ma mal
Aus genau dem selben Grund bin ich auch im EfDa sind wir anderer Meinung die kann man noch bekehren
einen hydraulischen Nussknacker nehmenAus genau dem selben Grund bin ich auch im EfPluspunkte fürn Himmel durch bekehrn vo user zu sammeln..
... owa da @Mitglied #328725 is scho a harte Nuss zum Bekehren
![]()
Bei uns worns gestan 16cmso viel haben wir nicht aber 10cm sind es schon
ich bin der komtrollör... weist du das denn nicht.????Was geht dich das an ?
kannst du denn überhaupt mähen mit einer sense???? und dengeln auch ?????? ich schon......mIt der Sense , bin ich besser als er
![]()
oba, des konn i net.Hast recht
![]()
und pudan vialleicht a nu. donn schlogts oba 13.Dir auch einen schönen 1. Adventsonntag.
Puuhh ... du erinnerst mi gerade daran, dass i den Adventkranz nu schmücken muaß. Gebunden hat ihn heuer unser Tochter
...sunst müsst ich des heut auch noch machen
![]()
Aus genau dem selben Grund bin ich auch im EfPluspunkte fürn Himmel durch bekehrn vo user zu sammeln..
Jep....hob i danach gmochtGuten Morgen!
Hast scho auf Spoiler getippt?
nana, ohne plan get gor nix....zu was wern ma eigentlich bekehrt ? Zur Promisksi.... I man, dass ma planlos herumpudert?
Jo sicher!!!und pudan vialleicht a nu. donn schlogts oba 13.
Naa naa!! Zu guten Christenzu was wern ma eigentlich bekehrt ? Zur Promisksi.... I man, dass ma planlos herumpudert?
JooJep....hob i danach gmocht
Drum könnens auch ned schwimmen....![]()
Bin jo doch auch vom Fach....Joodu kennst aber auch an jeden Bauernschmäh
![]()
Jo eh... ich mag übrigens deine fachmännische Art an.... Dinge heranzugehenBin jo doch auch vom Fach....![]()
ich bin der komtrollör... weist du das denn nicht.????
oba, des konn i net.
oba, des konn i net.