N
Gast
(Gelöschter Account)
Ja, manche Sachen muss ma mal genauer von der Nähe sehen, um das richtig zu lösenJo eh... ich mag übrigens deine fachmännische Art an.... Dinge heranzugehen![]()
![Selbstgefällig grinsendes Gesicht :smirk: 😏](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f60f.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ja, manche Sachen muss ma mal genauer von der Nähe sehen, um das richtig zu lösenJo eh... ich mag übrigens deine fachmännische Art an.... Dinge heranzugehen![]()
jo , du soist hoid ba da nocht pudan, dann häst bam tog zeit zum bocha. i hät zum bocha zeit weil mene nicht pudern will...psychisch, scho long. scheisse.Jo sicher!!!
Wos glaubst denn, warum i jz nu in da Kuchl steh und Kekserl back... irgendwie muaß i de Zeit wieder hereinbekommen, die nachmittags fürs pudan draufgegangen ist
![]()
bitterschön.......Geh bitte sei so guat und geh ma nit auf die Nerven ,Danke im voraus
![]()
Mei Mann wollt aber beim Tag vögelnjo , du soist hoid ba da nocht pudan, dann häst bam tog zeit zum bocha.
Daunn kunnst jo du meine Keks bochai hät zum bocha zeit weil mene nicht pudern will.
Wanns grod nit ums Kecks Bochn geaht geahts ma guat,wie gehts euch allen
Obwohl... naa... a paar vo meine Rezepte geb ich ned weiter
grüß euch !
wie gehts euch allen ?
I kau koane Muffins und bei de Gugelhupf wird ma nur ma der Rotweingugelhupf und da Hermann wosdie Spezialmuffins nach Grossmutters Art?![]()
Kolt is und beim Wiascht mochn gfriats da de Finger obgrüß euch !
wie gehts euch allen ?
Brrr... des glaub ich dirKolt is und beim Wiascht mochn gfriats da de Finger ob![]()
Salami, Hartwürstl, Selcher und KäsekrainerBrrr... des glaub ich dir
Wos mochst denn Gutes?![]()
Hört sich sehr gut anSalami, Hartwürstl, Selcher und Käsekrainer
Danke, ja hoffentlich ist alles gut gewordenHört sich sehr gut an![]()
Bin ich mir sicherDanke, ja hoffentlich ist alles gut geworden
Man hofft es.Bin ich mir sicher![]()
Anhang anzeigen 9626831
... ahhm... was sind Selcher???
Wünsch Dir a guats Gelingen, i moch heit noamoi an Pressak und in der Wurschtkuchl geahts so halbwegs mit da Temperatur,Salami, Hartwürstl, Selcher und Käsekrainer