- Reaktionen
- 5.238
Bei die Neichn funkt jo da Bergstarter a ned mehrEs oamen baun mid de laren Batterien
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bei die Neichn funkt jo da Bergstarter a ned mehrEs oamen baun mid de laren Batterien
Dir trau ichs eh glei zua, dassd an 100PS Traktor a Kurbel einbaustRicht di a Kurbel zum Ankurbeln dafir
Wenigsten Aaana hod MitleidEs oamen baun mid de laren Batterien
I hob mol mit n 188er über die Wegzapfwelle an aundan gstartDir trau ichs eh glei zua, dassd an 100PS Traktor a Kurbel einbaust
So ghert des. Und sunst hoit anrenna wenn ma urdntlich Knedln gessn hotI hob mol mit n 188er über die Wegzapfwelle an aundan gstart
Baust da a wagerl mid ana Batterie und voast zum TraktorWenigsten Aaana hod Mitleid
So auf de Art dea wo ihn bringt, soin a wieda wegtuanWie i immer sog. Da Schnee is immer nu vo aloa weggangen.
Und dann hams in 6 Volt Bugl mit 24 gstart.Baust da a wagerl mid ana Batterie und voast zum Traktor
Daun owa nima ostön
Kenne ich aus dem 4tl
Und die z engan Schuach!Es oamen baun mid de laren Batterien
Ma braucht koa Wagerl, wenn ma mehrere Traktor hod.Baust da a wagerl mid ana Batterie und voast zum Traktor
Daun owa nima ostön
Kenne ich aus dem 4tl
Do gibt’s sicha a App dazuaMa braucht koa Wagerl, wenn ma mehrere Traktor hod.
Des is a Umscheußn bei de heutigen Traktoren ... do muaß ma z'erscht 8 Schrauben und a Blech und an Plastikkostn abmontiert, bis ma zu de Pole dazukimmt
Beim Oidn mochst d'Motorhaube auf und zack - do sand de Pole
Wir haum den Traktor erscht vor 3 Tagen mit einem anderen weggestartet, weil da Schwiebua s'Liacht brennen hod lossn. Fazit: de Batterie woar sowieso scho schwach, sunst hätt sie sich wieder beim Gebrauch des Traktors ordentlich aufladen müssen.
Jo so a wagerl hob i a. Aber anscheinend der Rest vo meiner Ortschaft net. Muass Moi schauen wo des überhaupt isBaust da a wagerl mid ana Batterie und voast zum Traktor
Daun owa nima ostön
Kenne ich aus dem 4tl
Unten beim Markus!Jo so a wagerl hob i a. Aber anscheinend der Rest vo meiner Ortschaft net. Muass Moi schauen wo des überhaupt is
Griaß Eich!!
Nur der Zaun ?So da Winter kann kommen. Mein Zaun steht, jetzt is mir alles würscht
Is wia mit an Anhänger. Den bringens da nur wenns üban Randsta gfohrn san und an Rafn zsammghaut habn.Jo so a wagerl hob i a. Aber anscheinend der Rest vo meiner Ortschaft net. Muass Moi schauen wo des überhaupt is
Griaß Eich!!
Des is jo des blede. Der hod's netUnten beim Markus!
Oder de Deichsel verbogen isIs wia mit an Anhänger. Den bringens da nur wenns üban Randsta gfohrn san und an Rafn zsammghaut habn.
Moderne Technik..... und dann glei is Steuergerät a gschossn.Ma braucht koa Wagerl, wenn ma mehrere Traktor hod.
Des is a Umscheußn bei de heutigen Traktoren ... do muaß ma z'erscht 8 Schrauben und a Blech und an Plastikkostn abmontiert, bis ma zu de Pole dazukimmt
Beim Oidn mochst d'Motorhaube auf und zack - do sand de Pole
Wir haum den Traktor erscht vor 3 Tagen mit einem anderen weggestartet,
Oder de Deichsel verbogen is